Aha, ir tada paaiškėja kad amazonas viską sudėjo į 3 kartus per didelę dėžę ir sumoki už orą tikrąja to žodžio prasme. Been there, done that. Katės kilimėlio siuntimas kainavo 9€ vietoj 5 :( "fenix" wrote in message news:q6nrb4$mb8$1@trimpas.omnitel.net... 2019.03.18 09:13, ostapas rašė: > Jei ką, siuntiny 3 item'ai: > Sold by: Amazon EU S.a.r.L. > Sold by [kinas] and Fulfilled by Amazon. > Dispatched from and sold by [kinas]. Dabar jau rašo kad No sellers are > currently delivering this item to Lithuania. Nepamenu kas buvo pirkimo > metu. pats kaltas. siuntiesi i uk adresa, is ten tarpininkas i LT. man taip veikia (tfu tfu tfu) geriausiai. is esmes, jeigu nera kazkokia egzotika gali surast pardaveja, kuris siuncia FREE i uk, amazon.de atveju - i de. taip kaip tau - nebuvo. > "ostapas" wrote in message news:q6ng6t$9s6$1@trimpas.omnitel.net... > > Kažkaip ilgesnis siuntimo laikas buvo, nu bet px - tę pora pardavėjų > kinai, > gal dėl to. > Siuntėjas DHL, trackingo nėra. Nu px, gal vistiek normaliai bus. > Ch**j b**t, laiškininkė atnešė lapelį - varyk į paštą pasiimt. Čia po to, > kai už siuntimą sumokėjau ~9€. > Čia man taip vieną kartą nepasisekė ar dabar jau taip nuolat bus?