nu tai tuo tikslu į ofisą atsisiunčiau. o čia paštas šūdinoj vietoj. nors vakar visai greitai gavosi viskas atsiimant, net mergaitė graži pasitaikė. "Ssang Yong" wrote in message news:q6qogu$qo5$1@trimpas.omnitel.net... nu nezinau, mane tai kaip tik uzpisa kai sugalvoja su kurjeriu siust ir paskui kaip asilas turiu ten derint su juo laika ir sedet namuose. atsiemimas paste nepalyginamai patogesnis variantas. "ostapas" <bertamarija@gmail.com> wrote in message news:q6qacg$akr$1@trimpas.omnitel.net... > Istorijos atomazga: truputis pasirašinėjimo su Amazonu kad nekoks pirkimo > ikspyriensas čia gaunasi nes reik važiuot, mokėt už stovėjimą etc ir > Pankaj from Amazon Customer Service refundino £7.39 sumokėtus už siuntimą > bei davė £10.00 promotional credit as a goodwill gesture. > > > > > "ostapas" wrote in message news:q6ng6t$9s6$1@trimpas.omnitel.net... > > Kažkaip ilgesnis siuntimo laikas buvo, nu bet px - tę pora pardavėjų > kinai, > gal dėl to. > Siuntėjas DHL, trackingo nėra. Nu px, gal vistiek normaliai bus. > Ch**j b**t, laiškininkė atnešė lapelį - varyk į paštą pasiimt. Čia po to, > kai už siuntimą sumokėjau ~9€. > Čia man taip vieną kartą nepasisekė ar dabar jau taip nuolat bus?