OK... dabar supratau. Paryškintus First ir After žodžius praleidau. Dar keletas klausimų: 1. O ar bad sectorių buvimas (chkdsk log'as) yra pakankamas įrodymas/pretekstas disko keitimui? 1.1. Ar nebus taip, kad WDC nuspręs, kad mano diskas yra sveikas ir vėliau nuchargins mano kortelę. 2. Kaip paprastai yra siunčiama į WDC? Paprastu paštu už keliasdešimt Lt? Registracijos pabaigoje gausiu adresą, kuriuo turėsiu išsiųsti? Esmė tame, kad aš nežinau, iš kur pirktas diskas. T.y. neatsimenu ir sąskaitų nerandu. Užklausiau vienos parduotuvės (nes laiškuose radau, kad apie tai su jais susirašinėjau). Žiūrėsim.. gal pavyks. Jei ne - siųsiu į WDC. Įdomu šiaip.. už naują diską mokėjau 750Lt ar pan. Dabar toks - bilekiek mažai kainuoja :D "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message news:hs0957$2od$1@trimpas.omnitel.net... > Pirmas variantas - tai WD tau pirmiausiai issius nauja daikta, o tada per > menesi tu jiems turesi issiust garantini daikta. Jei negaus, tada nuo > kreditkes tau nuskaiciuos naujo HDD kaina :-) > Bet kokiu atveju keiciant tiesiai per WD siuntimo neisvengsi. Taciau tai > kainuos 3x pigiau nei bandyt keistis per lietuviskus didmenininkus, su > salyga, jei tau ji pardavusio mazmenininko jau nebelike. > > Caponi > > > "Rimantas" <Rimantas@neturi.pasto> wrote in message > news:hs079s$as$1@trimpas.omnitel.net... >> Yra du būdai. Kurį turėčiau rinktis ir kodėl? >> >> PS: kreditinę turiu jei ką. >> PS2: o gal kas nors galite patikrinti per ką ir kaip parduotas šis >> diskas: >> >> Warranty Inquiry for LITHUANIA >> >> Select Serial No Model No Status Exp Date >> WCASJ1827979 WD10EACS-00ZJB0 In Limited Warranty 7/26/2011† >> >> Gal nereiktų siuntinėjimais užsiimti, o vietoje galėčiau pasikeisti. >> >