pasiskambink į SERVICEICT , jie prie savanorių žiedo prie kur ergo pastas jie ACME garantinis, o aš užklausiu vadybininko akmes kaip procedura vyksta "Rimantas" <Rimantas@neturi.pasto> wrote in message news:hs0nav$pqf$1@trimpas.omnitel.net... > Zeba :) > Pirktas tikrai iš parduotuvės (tik neatsimenu kurios; daug stuff'o pirkau; > knisiuosi dokumentuose.. gal rasiu kokį čekį/lapą). Negi parduotuvė > nusipirko iš newegg'o kokio, o ne iš normalių tiekėjų :( > > O kiek Acmes paslauga kainuotų? Gal būtų paprasčiau, nei pačiam ieškoti > dėžutės ir siųsti į WDC. > > > "Zasinas" <zasinas.lt@gmail.com> wrote in message > news:hs0kh4$lcs$1@trimpas.omnitel.net... >> GNT ir asbis pasakė kad pirkta ne pas juos >> ACME ir pasakė kad pirkta ne pas juos, bet jie gali už pinigus pakeist >> >> >> "Rimantas" <Rimantas@neturi.pasto> wrote in message >> news:hs0jip$jrn$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na tai jeigu aš pasirenku tą metodą, kai įvedu savo kreditinės numerį ir >>> jie man siunčia diską. Tai natūraliai aš jau tą RMA numerį turėsiu iš >>> karto gauti. >>> >>> >>> "Edvinas" <edvinas@darbe.lt> wrote in message >>> news:swt5b311ufza$.csd16nw9qyt4.dlg@40tude.net... >>>> On Fri, 7 May 2010 11:29:52 +0300, Rimantas wrote: >>>> >>>>> O ką tipo labai sunku tą RMA numerį gauti? Kaip supratau jį duoda iš >>>>> karto >>>>> pabaigus registraciją. Ar ne tiesa? >>>> >>>> Nežinau kokia ten registracija. Tau besiregistruojant gali tekti RMA >>>> įvesti. Bet jei turi RMA, tai tikrai pakeis. RMA reikšmė yra Returm >>>> Merchandise Authorisation, t.y. gaudamas numerį tu gauni patvirtinimą, >>>> kad >>>> jie pripažino, jog tavo diską paims. >>> >> >>