Gut! "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message news:hs0oe1$rj5$1@trimpas.omnitel.net... > Taip > > Caponi > > > "Rimantas" <Rimantas@neturi.pasto> wrote in message > news:hs0nsb$qmp$1@trimpas.omnitel.net... >> Koks būtų pakankamas įrankis įsitikinimui, kad HDD blogas ir tinkamas >> grąžinimui? >> >> Pagal modelio numerį prie software downloads'ų randu tokį: >> http://support.wdc.com/product/download.asp?groupid=608&sid=3&lang=en >> t.y.: Data Lifeguard Diagnostic for Windows >> >> Tinkamas? >> >> >> "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message >> news:hs0niq$q9e$1@trimpas.omnitel.net... >>> manau paciam issiusti i WD bus pigiau ir greiciau nei per musu pardes >>> keisti. >>> o pries siunciant reiketu prasukti WD diagnostikos utele ir isitikinti >>> ar hdd tikrai blogas, kad veltui nesiuntineti ji po pasauli. >>> >>> >>> "Rimantas" <Rimantas@neturi.pasto> wrote in message >>> news:hs079s$as$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Yra du būdai. Kurį turėčiau rinktis ir kodėl? >>>> >>>> PS: kreditinę turiu jei ką. >>>> PS2: o gal kas nors galite patikrinti per ką ir kaip parduotas šis >>>> diskas: >>>> >>>> Warranty Inquiry for LITHUANIA >>>> >>>> Select Serial No Model No Status Exp Date >>>> WCASJ1827979 WD10EACS-00ZJB0 In Limited Warranty 7/26/2011† >>>> >>>> Gal nereiktų siuntinėjimais užsiimti, o vietoje galėčiau pasikeisti. >>>> >