"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:ic0of6$e83$1@trimpas.omnitel.net... > jaučiu ir aš nesuprasčiau, jei klientas gavęs laišką su tiksliais kiekiais > sandėlyje išvadina 'negražiai žaidžiančiais'. Neissigalvok. Nieko as neisvadinau. Tiesiog to man uzteko kad pasirinkciau kita parduotuve. Be to su tokia virtualiu krautuveliu taktika jau esu susidures. Kol padarai pavedima viskas labai grazu ir kulturinga. Kai pinigai nukeliauja pas juos prasideda skambuciai ir atsiprasinejimai - prekes nera, gal galetum palaukti pora dienu, paskui dar pora ir dar ... Jau pradedi svarstyti ar ne su kokiais aferistais reikalui turi. Galiausiai gauni ta preke po kokiu poros savaiciu. Apie tai ir DDD rase. Toks pirkimas kainuoja nervu ir daigtas pasidaro nebemielas. Kad negalvotum kad esu per daug priekabus galiu pamineti ir gerai, netgi puikiai organizuoto uzsakymu vykdymo pavyzdi - tai Senuku e. parduotuve. Nors pas juos problemiska prekiu paieskos sitema svetaineje. > "siGis" <s@s.s> wrote in message news:ic0je4$5r4$1@trimpas.omnitel.net... >> Ar kas nors pirkote www.1a.lt ir www.frifor.lt? Ar viskas ten pas juos >> gerai? Siek tiek pabendravau su ju vadybininkais el. pastu tai ispudis >> nelabai koks. Abu sunkiai supranta keliamus klausimus ir nesugeba aiskiai >> destyti net paprastas mintis. Galiausiai apsisprendziau ir padariau >> uzsakyma >> www.1a.lt. Atsizvelges i sunkoka susikalbejima pasirinkau apmokejima >> grynais >> gavus preke. Is karto robotas atsiunte pranesima kad artimiausiu metu >> uzsakymas bus pradetas vykdyti ir kad vadybininkas susisieks su manimi. >> Jau >> praejo beveik para laiko bet tylu, ramu. Ar tai normalu? >>