"siGis" <s@s.s> wrote in message news:ic0si8$kc3$1@trimpas.omnitel.net... > > > "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message > news:ic0r2k$igh$1@trimpas.omnitel.net... >> as esu pirkęs iš kilobaitas ir ibank. >> abiem atvejais prekę gavau per dvi tris dienas. >> jei kabinėtis galima būtų sugalvot: iškart nepaskambino, gavę užsakymą >> nepaskambino dar kažkas... >> bet jei tokios problemos eini į parduotuvę ir perki. bet juk norisi pigiau >> taip? >> tai ar tu tikiesi, jog jie visą asortimentą savo sandėly turi turėti ar >> manai jog neįmanomi jokie sutrikimai >> su pristatymu iš tiekėjų? > > Nu nejaugi taip sunku suprast. As noriu tik saziningo kalbejimo. Gal net dar > paprasciau - tikslaus kalbejimo. Argi tai nepakeliamai daug? Jeigu preke pas > tiekeja tai nereikia sakyti kad ja turiu. Ja turi tiekejas o ne pardavejas. > Paprasta. Jeigu klausiu per kiek laiko ji galetu buti pristatyta tai reikia > ir sakyti kad ji galetu buti pristatyta per 2-3 dienas, per savaite ar dvi. > O ne 'iki 2-3d.d.'. Ir t.t.. Tai nori, kad būtų pasakyta "per 2-3 dienas", bet netinka pasakymas "iki 2-3d." ? > > Jei parduotuve butu kitoje puseje gatves joje ir pirkciau. Deja normali > parduotuve uz 100km. Tos kelios desimtys litu labai daug nesprendzia. Ir jau > niekaip negaliu sutikti su tuo kad pardavejas pardavineja pigiau del to kad > susiteiktu sau teise mulkinti pirkeja nes jis (pardavejas) matai turi toki > igimta poreiki. > > Del sutrikimu esu labai supratingas ir kantrus. >