Tema: Re: Neisijungia PC
Autorius: Velkam
Data: 2008-07-24 08:39:31
Jeigu jau matosi, kad maitblokis kazkur stovejo, tai nemaza tikimybe kad tau ikiso brokuota maitbloki, kuri jau kazkas pries tai grazino. Esu susidures su tuom, tiesa ne BMS, bet irgi ikiso toki jau kazkur biski stovejusi maitbloki. Atsinesus namo paaiskejo, kad jis issijungdavo tik paleidus koki zaidima. Nunesus atgal net jokiu klausimu dave kita. Tavo vietoj iskarto eiciau i BMS ir motyvuodamas tuom kad jis jau buvo kazkur naudotas bei nekorektiskai veikia, liepciau keisti is karto i kita, arba prasyciau is kart grazinti pinigus, net netikrinus ar jis kaltas ar ne.