Tema: Re: Neisijungia PC
Autorius: Noniss
Data: 2008-07-24 08:53:10
O tai ko ta motina su nauju PSU nenori draugauti? Senasis codegen sukasi
puikiai (na isskyrus tai, kad didesniam PC aprkovimui nepakanka itampos),
kaip tik dabar su juo ir sedziu... :/
Kiek ziurejau manual tai tam Zalman maitblokyje kazkokiu apsaugu prikista,
tiek nuo per mazos, tiek nuo per dideles itampos:
Protection:
Over-voltage Protection (OVP)
Over-Curent Protection (OCP)
Under-Voltage Protection (UVP)
Short-Circuit Protection (SCP)
Over-Temperature Protection (OTP)
, tai sakau gal kas ten suveike ir blokuoja isijungima? (nu as cia jau
buriu, nes jokiu ideju neturiu).