On 2013-12-02 09:43, Caponi wrote: > Ne nu tai jo, prisigalvot ir pliusu galima, ale bet as negerbiu kontoru, > kurios negerbia klientu :-) Amazonas? Negerbia? :) Ar tikrai? Tai tada kas gerbia, jei Amazonas negerbia? :] Gal pats žinai kokį eshopą, kuris visai nedaro klaidų aprašymuose, aš tai tikrai tokio nežinau, bet tikrai žinau, jog Amazonu galima pasitikėti. Ir ne dėl to, jog Amazon nedaro klaidų, daro, nes ten irgi dirba žmonės, bet jis jas operatyviai ir savo sąskaita sprendžia. O patirties šiek tiek turiu ir problemų sprendimuose su Amazon, kai pareina tik porą valandų paveikęs ir vėliau nusprogęs notebukas, kai supainioja prekes ir atsiunčia panašias į užsakytas, kai šiaip daiktas nevisiškai atitiko aprašymą ir panorėjau gražint ir t.t. ir pan.. Dar ne karto nebuvau paliktas "ant ledo". IMHO, bet tegul visi TAIP klysta ir bus mums laimė ePrekyboje :)