"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:l7iglj$p6f$1@trimpas.omnitel.net... On 2013-12-02 17:13, Caponi wrote: > Nu as biski is kitos puses ziuriu, Žiūri iš smulkaus verslo pozicijos, o čia mažmena galutiniam pirkėjui. Realiai labai daug skirtingų ir greit besikeičiančių prekių, todėl 1-2% klaidų yra neišvengiama. Be to, ne viskas ten pačio Amazono, bet amazonas visa tai apdraudžia ir kontroliuoja. Nemoki pist, nereikia list. Asmeniskai man kaip klientui yra nepriimtinas dalykas operatyvus klaidu salinimas ju prisidirbus, as noriu, kad ju nebutu. Taciau visgi pagrindine Amazono problema - visiskas tvarkos nebuvimas ju eshope (turiu omeny informacijos pateikimo buda ir patikimuma), butent del to mano pirmine kritika ir buvo, susitvarkytu prekes aprasymo grupes (specsai prie specsu, reklama prie reklamos ir t.t., o ne jovalas, kai viena info ant kitos lipa), patiems lengviau pasidarytu. Nors su laiku, sako, ir suo kariamas pripranta, taip matyt ir Amazono klientam buna :-) Dėl nepatogumo su info apie pristatymo šalis. Reikia naudoti šitą priedą ir problema prapuola: http://check-shipping-to-country.blogspot.be/ Kodel reikia? As kazko ieskau, uzklydau i Amazona, tarkim, radau, noriu nuspirkt, o tada paaiskeja, kad turiu n+1 forumiuka pasiskaityt, prisiinstaliuot visokiu pluginu ar gaist laika darant uzsakymus pas pardaveja, kurie, galbut, niekur nenuves, nes baigiamajam etape jie mane pasius nx? Vpyzdu, mano browseris tokiais atvejais virsutiniam desniam lango kampe turi mygtuka su kryzeliu :-) Dėl "beždžionių iš Lietuvos" aš su tavimi kategoriškai nesutinku ir patariu nustot save laikyti beždžione. Amazonas yra didelė privati kompanija ir yra laisva pati spręsti kur, ką, kada ir už kiek parduoti. Lygiai toks pats dalykas vyksta ir Belgijoje, bet dėl to čia niekas save beždžionėmis nevadina. Bezdzione as saves nelaikau, tik as ignoruoju tokius veikejus, kurie ignoruoja ir bezdzione laiko mane, nes as ne amerikonas. Tiesiog stengiuosi neturet reikalu su "pardavejais", kurie skirsto potencialius klientus i savus ir ne - targavoji viesai - parduok visiem, arba pirmam puslapy didelem raidem parasyk, kad asmenys is tokiu ir tokiu saliu nepageidaujami, klubas uzdaras - bus paprasta, aisku ir negaisins mano laiko. Dėl "pradedi uzsisakinet ir proceso pabaigoj suzinai kiek tau tai kainuos". O kaip kitaip? Iš kur Amazonui žinoti, kokiu adresu tu užsakysi prekes? Juk PVM dydis, tarptautinės siuntos galimas didesnis mokestis, muito buvimo/nebuvimo ir jo dydžio info paaiškėja tik tada, kai pasirenki pristatymo adresą. O kiekvienas naudotojas jų gali turėti keletą, plius dar pirkti prekes dovanų kažkam kitam kitoje šalyje. Tad viskas labai logiška. Kai nurodai kur pristatyti, tada tau viską ir suskaičiuoja. Nesiimsiu as jiem sukurdinet verslo modelio, bet ten viskas pakankamai neintuityvu, plius kodelgi nepadarius, kad butu kur sone is karto rasomi mokesciai defaultiniam adresui? Visgi absoliuti dauguma perka prekes sau, t.y. dazniausiai aktualus tas pats defaultinis adresas. Tavo minėtas newegg iškart pagrindiniame puslapyje tau rodo galutines kainas su visais mokesčiais ir muitais ir pristatymu į Lietuvą? Ir gal dar automatiškai litais pagal kursą? Xz, Newegga as pateikiau tik kaip pavyzdi, kad net ir didelei kompanijai imanoma susitvarkyt informacijos pateikimo buda ir nedaryt idiotisku klaidu - tokiu nesamoniu kazkaip nepamenu, kaip 16GB 5400rpm diskas (tiesiog kai reikia kokio daikto specifikacijas susirast, tai googlas i newegga daznai nuoroda kala vienoj pirmu vietu, per ilga laika ipratau jomis pasitiket). Pirkt as ten nieko nebandziau, juolab, kad jie, man rodos, prekiauja tik JAV, Kanadoj ir Kinijoj Su newegg aš patirties neturiu, gal kažką kažkada ir pirkau, bet jau nepamenu. Kaip ten yra su prekybos modeliu, t.y. viską parduoda pats newegg ar irgi dalį prekių parduoda jų partneriai? Kaip su pristatymo sparta ir muitinės procedūromis? Nes amazonas jau pirkimo metu paskaičiuoja ir prideda muito mokesčius, todėl prekės net nepakliūna į muitinę, o iškart keliauja pas pirkėją. Pvz. prieš porą savaičių pirkau Logitech Bluetooth Illuminated Keyboard K810 iš amazon.com, tai atsiuntė per nepilnas dvi paras! Net pats likau nustebęs. Jei eitų ji normaliai, t.y. per belgų muitinę, laukčiau pristatymo gal mėnesį ir dar paštininkas prie namo durų paprašytų muitą grynais susimokėti (buvo jau toks prikolas su ebay) :)) Taip, minetas PW man irgi per 2 dienas atvaziavo, uztai jiem pliusas. Bet dar didesnis minusas, kad pirkimo procedura nuo pirmuju realiu mano pirstu pakrutinimu ta tema uztruko ciela menesi, nes "Amazonas yra didelė privati kompanija ir yra laisva pati spręsti kur, ką, kada ir už kiek parduoti". Todel as irgi pasilikau sau laisve nusprest, kad eina jie nx, man jie kaip pardavejai neidomus ir is ju as is principo nieko nepirksiu, ka imanoma gaut kitur - PW yra bene vienintele isimtis, nes tai Amazono produktas :-) Bet tai kaip ir sakiau, sekmes tau su Amazonu ir toliau bendraut, jei abi puses tas bendradarbiavimas tenkina ;-) -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/