Tema: Re: Kam reik 10.1" FHD tableto?
Autorius: Caponi
Data: 2013-12-02 20:14:19
"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message 
news:l7iglj$p6f$1@trimpas.omnitel.net...
On 2013-12-02 17:13, Caponi wrote:
> Nu as biski is kitos puses ziuriu,

Žiūri iš smulkaus verslo pozicijos, o čia mažmena galutiniam pirkėjui.
Realiai labai daug skirtingų ir greit besikeičiančių prekių, todėl 1-2%
klaidų yra neišvengiama. Be to, ne viskas ten pačio Amazono, bet
amazonas visa tai apdraudžia ir kontroliuoja.


Nemoki pist, nereikia list. Asmeniskai man kaip klientui yra nepriimtinas 
dalykas operatyvus klaidu salinimas ju prisidirbus, as noriu, kad ju nebutu. 
Taciau visgi pagrindine Amazono problema - visiskas tvarkos nebuvimas ju 
eshope (turiu omeny informacijos pateikimo buda ir patikimuma), butent del 
to mano pirmine kritika ir buvo, susitvarkytu prekes aprasymo grupes 
(specsai prie specsu, reklama prie reklamos ir t.t., o ne jovalas, kai viena 
info ant kitos lipa), patiems lengviau pasidarytu. Nors su laiku, sako, ir 
suo kariamas pripranta, taip matyt ir Amazono klientam buna :-)



Dėl nepatogumo su info apie pristatymo šalis. Reikia naudoti šitą priedą
ir problema prapuola:

http://check-shipping-to-country.blogspot.be/


Kodel reikia? As kazko ieskau, uzklydau i Amazona, tarkim, radau, noriu 
nuspirkt, o tada paaiskeja, kad turiu n+1 forumiuka pasiskaityt, 
prisiinstaliuot visokiu pluginu ar gaist laika darant uzsakymus pas 
pardaveja, kurie, galbut, niekur nenuves, nes baigiamajam etape jie mane 
pasius nx? Vpyzdu, mano browseris tokiais atvejais virsutiniam desniam lango 
kampe turi mygtuka su kryzeliu :-)


Dėl "beždžionių iš Lietuvos" aš su tavimi kategoriškai nesutinku ir
patariu nustot save laikyti beždžione. Amazonas yra didelė privati
kompanija ir yra laisva pati spręsti kur, ką, kada ir už kiek parduoti.
Lygiai toks pats dalykas vyksta ir Belgijoje, bet dėl to čia niekas save
beždžionėmis nevadina.


Bezdzione as saves nelaikau, tik as ignoruoju tokius veikejus, kurie 
ignoruoja ir bezdzione laiko mane, nes as ne amerikonas. Tiesiog stengiuosi 
neturet reikalu su "pardavejais", kurie skirsto potencialius klientus i 
savus ir ne - targavoji viesai - parduok visiem, arba pirmam puslapy didelem 
raidem parasyk, kad asmenys is tokiu ir tokiu saliu nepageidaujami, klubas 
uzdaras - bus paprasta, aisku ir negaisins mano laiko.




Dėl "pradedi uzsisakinet ir proceso pabaigoj suzinai kiek tau tai
kainuos". O kaip kitaip? Iš kur Amazonui žinoti, kokiu adresu tu
užsakysi prekes? Juk PVM dydis, tarptautinės siuntos galimas didesnis
mokestis, muito buvimo/nebuvimo ir jo dydžio info paaiškėja tik tada,
kai pasirenki pristatymo adresą. O kiekvienas naudotojas jų gali turėti
keletą, plius dar pirkti prekes dovanų kažkam kitam kitoje šalyje. Tad
viskas labai logiška. Kai nurodai kur pristatyti, tada tau viską ir
suskaičiuoja.


Nesiimsiu as jiem sukurdinet verslo modelio, bet ten viskas pakankamai 
neintuityvu, plius kodelgi nepadarius, kad butu kur sone is karto rasomi 
mokesciai defaultiniam adresui? Visgi absoliuti dauguma perka prekes sau, 
t.y. dazniausiai aktualus tas pats defaultinis adresas.



Tavo minėtas newegg iškart pagrindiniame puslapyje tau rodo galutines
kainas su visais mokesčiais ir muitais ir pristatymu į Lietuvą? Ir gal
dar automatiškai litais pagal kursą?

Xz, Newegga as pateikiau tik kaip pavyzdi, kad net ir didelei kompanijai 
imanoma susitvarkyt informacijos pateikimo buda ir nedaryt idiotisku 
klaidu - tokiu nesamoniu kazkaip nepamenu, kaip 16GB 5400rpm diskas (tiesiog 
kai reikia kokio daikto specifikacijas susirast, tai googlas i newegga 
daznai nuoroda kala vienoj pirmu vietu, per ilga laika ipratau jomis 
pasitiket).
 Pirkt as ten nieko nebandziau, juolab, kad jie, man rodos, prekiauja tik 
JAV, Kanadoj ir Kinijoj



Su newegg aš patirties neturiu, gal kažką kažkada ir pirkau, bet jau
nepamenu. Kaip ten yra su prekybos modeliu, t.y. viską parduoda pats
newegg ar irgi dalį prekių parduoda jų partneriai? Kaip su pristatymo
sparta ir muitinės procedūromis? Nes amazonas jau pirkimo metu
paskaičiuoja ir prideda muito mokesčius, todėl prekės net nepakliūna į
muitinę, o iškart keliauja pas pirkėją. Pvz. prieš porą savaičių pirkau
Logitech Bluetooth Illuminated Keyboard K810 iš amazon.com, tai atsiuntė
per nepilnas dvi paras! Net pats likau nustebęs. Jei eitų ji normaliai,
t.y. per belgų muitinę, laukčiau pristatymo gal mėnesį ir dar
paštininkas prie namo durų paprašytų muitą grynais susimokėti (buvo jau
toks prikolas su ebay) :))

Taip, minetas PW man irgi per 2 dienas atvaziavo, uztai jiem pliusas. Bet 
dar didesnis minusas, kad pirkimo procedura nuo pirmuju realiu mano pirstu 
pakrutinimu ta tema uztruko ciela menesi, nes "Amazonas yra didelė privati 
kompanija ir yra laisva pati spręsti kur, ką, kada ir už kiek parduoti". 
Todel as irgi pasilikau sau laisve nusprest, kad eina jie nx, man jie kaip 
pardavejai neidomus ir is ju as is principo nieko nepirksiu, ka imanoma gaut 
kitur - PW yra bene vienintele isimtis, nes tai Amazono produktas :-)

Bet tai kaip ir sakiau, sekmes tau su Amazonu ir toliau bendraut, jei abi 
puses tas bendradarbiavimas tenkina ;-)

-- 
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/