Tema: Re: Kam reik 10.1" FHD tableto?
Autorius: Caponi
Data: 2013-12-02 18:13:03
Nu as biski is kitos puses ziuriu, pats as pagrinde viska is didmenininku is 
technikos susiperku :-), bet kadangi uzsiimu siek tiek ir prekyba (eshopo 
neturiu, nes tai neidomu, pagrindinis verslas yra aptarnavimas), tai sunkiai 
isivaizduoju, kaip galeciau klientam tokias nesamones siuntinet ar atvezt ne 
tai, del ko buvo tartasi - zinoma, as suvokiu, kad kuo didesne kontora, tuo 
maziau tvarkos, bet net ir operatyvus pakeitimas kai "supainioja prekes ir 
atsiunčia panašias į užsakytas" yra didele kliurka, nes klientui ji kainuoja 
kaip minimum laiko. Konkreciai ant Amazono as dar ir piktas del ju bbz kuo 
pagristos fragmentacijos - norejau kadaise Kindle Paperwhite nusipirkt - 
eini i com - bandai uzsisakyt - sorry, i jusu adresa nesiunciam. Eini i UK, 
bandai uzsisakyt - eik nx i com'a. Pasinaudojus "treciaisiais" saltiniais 
pavyko issiaiskint, kad tuo metu Lietuva buvo Kindle PW atzvilgiu tiesiog 
neaptarnaujama trecio pasaulio salis, po gero menesio po mano noro 
atsiradimo buvo pagaliau paleista prekyba ir i LT (turiu pripazint, kad tada 
viskas praejo labai sklandziai ir operatyviai). O bet taciau - sunku buvo ne 
siuntinet is savo vieno puslapio i kita, o tiesiog parasyt, kad bezdzioniu 
is Lietuvos neaptarnaujam? Arba visokie mokesciai ir transporto kainos - 
blet, turguj, t.y. ebay viskas 100x aiskiau ir patogiau, o ne Amazone blyn - 
narsai prisiregistraves, is kur esi aisku, kainas matai px kokias, pradedi 
uzsisakinet ir proceso pabaigoj suzinai kiek tau tai kainuos is tikruju arba 
kad visai ties ta vieta apsipirkima teks baigt.

Va yra toks Amazono beveik analogas NewEgg - paziurek kaip pas juos 
aprasymas padarytas (kad ir to paties Asus'o - 
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16834231269) - Overwiev 
randi propaganda su paveiksliukais, Specifications randi skaiciukus, 
atsakancius i visus esminius klausimus, Reviews sedi vartotoju atsiliepimai.
Cia tik mano asmeninis ispudis, bet tam paciam Newegge atsidares as matau 
virtualu "Labas, issirink ko nori ir nusipirk", Amazone - "pasimakaluok pas 
musu kaip bbs eketej, dx visko turim, net patys ne iki galo zinom ko, kiek 
ir kur, gal ka rasi, tiesa, negarantuojam, kad neuzdrausim tau tai ka surasi 
nusipirkt paskutiniam zingsny"

Ale bet gal tiek to, jei tau is Amazono pirkt patinka ir sekasi, tai 
neatkalbineju :-)


-- 
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/



"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message 
news:l7i6g0$g7h$1@trimpas.omnitel.net...
On 2013-12-02 09:43, Caponi wrote:
> Ne nu tai jo, prisigalvot ir pliusu galima, ale bet as negerbiu kontoru,
> kurios negerbia klientu :-)

Amazonas? Negerbia? :) Ar tikrai? Tai tada kas gerbia, jei Amazonas
negerbia? :]

Gal pats žinai kokį eshopą, kuris visai nedaro klaidų aprašymuose, aš
tai tikrai tokio nežinau, bet tikrai žinau, jog Amazonu galima
pasitikėti. Ir ne dėl to, jog Amazon nedaro klaidų, daro, nes ten irgi
dirba žmonės, bet jis jas operatyviai ir savo sąskaita sprendžia. O
patirties šiek tiek turiu ir problemų sprendimuose su Amazon, kai
pareina tik porą valandų paveikęs ir vėliau nusprogęs notebukas, kai
supainioja prekes ir atsiunčia panašias į užsakytas, kai šiaip daiktas
nevisiškai atitiko aprašymą ir panorėjau gražint ir t.t. ir pan.. Dar ne
karto nebuvau paliktas "ant ledo". IMHO, bet tegul visi TAIP klysta ir
bus mums laimė ePrekyboje :)