Nu as biski is kitos puses ziuriu, pats as pagrinde viska is didmenininku is technikos susiperku :-), bet kadangi uzsiimu siek tiek ir prekyba (eshopo neturiu, nes tai neidomu, pagrindinis verslas yra aptarnavimas), tai sunkiai isivaizduoju, kaip galeciau klientam tokias nesamones siuntinet ar atvezt ne tai, del ko buvo tartasi - zinoma, as suvokiu, kad kuo didesne kontora, tuo maziau tvarkos, bet net ir operatyvus pakeitimas kai "supainioja prekes ir atsiunčia panašias į užsakytas" yra didele kliurka, nes klientui ji kainuoja kaip minimum laiko. Konkreciai ant Amazono as dar ir piktas del ju bbz kuo pagristos fragmentacijos - norejau kadaise Kindle Paperwhite nusipirkt - eini i com - bandai uzsisakyt - sorry, i jusu adresa nesiunciam. Eini i UK, bandai uzsisakyt - eik nx i com'a. Pasinaudojus "treciaisiais" saltiniais pavyko issiaiskint, kad tuo metu Lietuva buvo Kindle PW atzvilgiu tiesiog neaptarnaujama trecio pasaulio salis, po gero menesio po mano noro atsiradimo buvo pagaliau paleista prekyba ir i LT (turiu pripazint, kad tada viskas praejo labai sklandziai ir operatyviai). O bet taciau - sunku buvo ne siuntinet is savo vieno puslapio i kita, o tiesiog parasyt, kad bezdzioniu is Lietuvos neaptarnaujam? Arba visokie mokesciai ir transporto kainos - blet, turguj, t.y. ebay viskas 100x aiskiau ir patogiau, o ne Amazone blyn - narsai prisiregistraves, is kur esi aisku, kainas matai px kokias, pradedi uzsisakinet ir proceso pabaigoj suzinai kiek tau tai kainuos is tikruju arba kad visai ties ta vieta apsipirkima teks baigt. Va yra toks Amazono beveik analogas NewEgg - paziurek kaip pas juos aprasymas padarytas (kad ir to paties Asus'o - http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16834231269) - Overwiev randi propaganda su paveiksliukais, Specifications randi skaiciukus, atsakancius i visus esminius klausimus, Reviews sedi vartotoju atsiliepimai. Cia tik mano asmeninis ispudis, bet tam paciam Newegge atsidares as matau virtualu "Labas, issirink ko nori ir nusipirk", Amazone - "pasimakaluok pas musu kaip bbs eketej, dx visko turim, net patys ne iki galo zinom ko, kiek ir kur, gal ka rasi, tiesa, negarantuojam, kad neuzdrausim tau tai ka surasi nusipirkt paskutiniam zingsny" Ale bet gal tiek to, jei tau is Amazono pirkt patinka ir sekasi, tai neatkalbineju :-) -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:l7i6g0$g7h$1@trimpas.omnitel.net... On 2013-12-02 09:43, Caponi wrote: > Ne nu tai jo, prisigalvot ir pliusu galima, ale bet as negerbiu kontoru, > kurios negerbia klientu :-) Amazonas? Negerbia? :) Ar tikrai? Tai tada kas gerbia, jei Amazonas negerbia? :] Gal pats žinai kokį eshopą, kuris visai nedaro klaidų aprašymuose, aš tai tikrai tokio nežinau, bet tikrai žinau, jog Amazonu galima pasitikėti. Ir ne dėl to, jog Amazon nedaro klaidų, daro, nes ten irgi dirba žmonės, bet jis jas operatyviai ir savo sąskaita sprendžia. O patirties šiek tiek turiu ir problemų sprendimuose su Amazon, kai pareina tik porą valandų paveikęs ir vėliau nusprogęs notebukas, kai supainioja prekes ir atsiunčia panašias į užsakytas, kai šiaip daiktas nevisiškai atitiko aprašymą ir panorėjau gražint ir t.t. ir pan.. Dar ne karto nebuvau paliktas "ant ledo". IMHO, bet tegul visi TAIP klysta ir bus mums laimė ePrekyboje :)