reikia vienoje istaigoje organizuoti file serverio backup. Tai realiai apimtu: 1. Apsirasyma dokumentais - sita dalis aiski, kaip nekeista 2. Aparatine dalis 3. Programine dalis 4. Serviso/paslaugos dalis Ka turim: file serveris 2008 R2 (uz menesio bus pora virtualkiu, bet neesme), buh duombaze, aisku, pacio OS konfiguracija, active directory (irgi bus po menesio-kito) ir t.t. Ko reikia: 2 dalyku, "hands free" periodinio sprendimo kopijuojant i device istaigos viduje, ir sprendimo tuo atveju jeigu gaisras, tycinis/netycinis sugadinimas, dingimas ir pan. Zodziu isoreje. Visos is to iseinancios problemos: pinigu nera, biurokratija max, extra atveju kad galetu kitas ar nekvalifikuotas zmogus atstatyt, visos problemos su atidarytais failais ir pan, softas geriau nemokamas, nors gali but ir mokamas. turi viskas bus patikima ir idiot-proof ir aisku visos islaidos pagrystos, kad nesikabinetu bobeles is visokiu kontroliuojanciu istaigu. Brainztorm welcome, gerbiu protingu patyrusiu zmoniu pasiulymus. Backupai rankiniu budu daromi i isorini device ir dalis failu syncinama i kita stac kompa, raid1 yra, ups yra, servas normalus su ecc, tai moralu nereikia ;) Laikas optimizuot proceduras ir pritempt prie sveiku normu atejo.