>> Is kitos puses - jei adekvati kaina, tai geriau ne valdiskas 1 etatas uz >> kapeikas, >> o 0,2 etato uz 5X brangiau is verslo - pinigais tas pats, o IT support'o >> kokybe gali buti kita. > > nelabai supranti: antru atveju bus kazkas, kas pildys leidimus ukinei > operacijai, priemimo perdavimo aktus, pirkimus ir t.t. vietoj to, kad > nueitu iki vietos pasiraitotu rankoves ir padarytu. laiko sanaudos tos > pacios (tik dar tas 0,2 etato prisideda is verslo) Prasitark kiek pas jus darbuotoju ir kiek is ju IT.. Tarkim mes verciames savais resursais, bet ir IT skills'ai tokie: ITS1 - as - desktop support, printers ir blabla.. kazkiek perdengiu serverini HW.. ITS2 - ~1m+ priimtas kolega - prie servaku, know-how nera superinis, bet kolega ++/- teisingas. ITS3 - senas vilkas, skyriaus vedejas.. know-how siekia legacy laikus.. bet visu galu meistas nesigauna.. ITSX,2 - www turini, accountus, DVS sistema priziurinti kolege (administruoja uzkurtas kelias sistemas).. kiekvienai sriciai po viena zmogeliuka, kurio varikliukas sazine/googlas/motyvacija/kita*.. nori isidiegti kazka griozdisko - eksperimentuok pats, kolega irgi to dar nedares.. del lesu trukumo tam tikros sistemos nera nupirktos, idiegtos, praktiskai isnarstytos ir pan. Kitas dalykas.. atlikus tam tikra kruvi - paskui pereiti reikia ateiti nuo 8val. ir pasedet iki 17val. Uz pasedejima sumoka tiek pat kiek uz darba, bet laikrodis tuo metu ziauriai letai sukasi..