gali trumpai uzpasakot, kai kreipiesi per paypal, kaip ten viskas vyksta ir kiek laiko, kol grazina? "Caponi" wrote in message news:qg1gtb$ehu$1@trimpas.omnitel.net... Iš GB pirkau vieną kartą ir daugiau to daryt nesiruošiu, šaraškino kontora ten rinktinė, jei tik kažkas ne pagal planą paeina. Šiaip,, sakyčiau, kelk claimą per PP ir gražinkis babkes. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ On 2019-07-09 10:31, [mikro] wrote: > Sveiki. > > sory, kad ot, bet sitame groupse nemazai lankosi tu, kurie tiek is ali, > tiek is gb kazka vis paperka. > situacija tokia: > birzelio 14 buvo is gb uzsakytas oneplus 7, nes buvo geras dilas. birzelio > 16 dar ir deklas ten toks. > iki sios dienos nei vienas, nei kitas nera issiustas... su gb supportu > susirasinejama visas menesis, del oneplus tai jie atsiprasinejo jog > baigesi preke (nu tikrai ji buvo out of stock), bet tada man kyla > klausimas, tai kaip jie bl pardavineja, jei parduoda daugiau, negu gali > issiusti... buvo sutarta, jog ta preke atsiras liepos 8 - 11 dienomis ir > tipo palauk - viskas bus ok - issiusim. matau, jog dabar atsiradusi, vel > sail out'as: > https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_009591521059.html?wid=1349303 > vakar parasiau vel i ta pati ticket'a kuriame buvo daug bendrauta, tai > atsakyma gavau isvis lempa kazkokia: > > Dear ***** , > > We have confirmed this issue with our QC team. > > > > We have reveived the feedback and suggest you to take action as below: > > > > Press and hold for 5 seconds, if the product does not turn on. Then > release and press and hold for another 10 seconds. This operation is a > reset operation. Release the button and press and hold the button for 3 to > 5 seconds to check if the product is turned on. If not, follow the steps > below. > > > > 1. Please charge the product continuously for 30-60 minutes (do not > perform any operation while charging, there may be no charging display > icon on the screen) > > > > 2. After charging is completed, press the power button to turn it on. > > > > Please feel free to contact with us if the issue still can not be > resolved. > > > > Thank you for your patience and understanding. > > > Best Regards > Daisy.Yang > Gearbest Customer Service > http://www.gearbest.com/ > > vienu zodziu pizdiec:DDDD kaip is ju grazintis bapkes, nes pvz kitu atveju > del to dekliuko, tai jau pries savaite parasiau, kad grazinkit pinigus, > tai atrasineja su tokiais sudais: > arba keisti i kita itemsa, arba laukti. vakar biski griezciau parasiau - > dar atsakymas neatejo. > moketa visur su paypal, per juos refundintis galima? neesu to dares, tai > ir klausiu. >