Tema: Re: problemos su gearbest ir uzsakymais.
Autorius: Caponi
Data: 2019-07-09 13:28:35
Mano atveju praėjus po užsakymo gal kokiem ~3-4 mėnesiam ir 
susirašinėjimui vykusiam stilistika "vienas pro Ivaną, kitas pro 
balvaną" galiausiai iškėlus claimą per PP, paskutinę claimo dieną 
pagaliau siuntinuką gavau - buvau gerokai įsiutęs, ir kadangi siunta 
buvo neregistruota, tai buvo didelė pagunda claimo neatšaukt, ale paskui 
sąžinė paėmė viršų :-) Tai realiai iki galo PP refundo proceso praėjęs 
nesu, bet manau, po claimo escalatinimo iki disputo per kokią savaitę 
viskas turėtų išsispręst.



--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/



On 2019-07-09 11:56, [mikro] wrote:
> gali trumpai uzpasakot, kai kreipiesi per paypal, kaip ten viskas 
> vyksta ir kiek laiko, kol grazina?
>
>
> "Caponi"  wrote in message news:qg1gtb$ehu$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Iš GB pirkau vieną kartą ir daugiau to daryt nesiruošiu, šaraškino
> kontora ten rinktinė, jei tik kažkas ne pagal planą paeina.
>
> Šiaip,, sakyčiau, kelk claimą per PP ir gražinkis babkes.
>
>
> -- 
> Caponi
> http://caponi.skelbimai.lt/
>
>
> On 2019-07-09 10:31, [mikro] wrote:
>> Sveiki.
>>
>> sory, kad ot, bet sitame groupse nemazai lankosi tu, kurie tiek is 
>> ali, tiek is gb kazka vis paperka.
>> situacija tokia:
>> birzelio 14 buvo is gb uzsakytas oneplus 7, nes buvo geras dilas. 
>> birzelio 16 dar ir deklas ten toks.
>> iki sios dienos nei vienas, nei kitas nera issiustas... su gb 
>> supportu susirasinejama visas menesis, del oneplus tai jie 
>> atsiprasinejo jog baigesi preke (nu tikrai ji buvo out of stock), bet 
>> tada man kyla klausimas, tai kaip jie bl pardavineja, jei parduoda 
>> daugiau, negu gali issiusti... buvo sutarta, jog ta preke atsiras 
>> liepos 8 - 11 dienomis ir tipo palauk - viskas bus ok - issiusim. 
>> matau, jog dabar atsiradusi, vel sail out'as:
>> https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_009591521059.html?wid=1349303
>> vakar parasiau vel i ta pati ticket'a kuriame buvo daug bendrauta, 
>> tai atsakyma gavau isvis lempa kazkokia:
>>
>> Dear ***** ,
>>
>> We have confirmed this issue with our QC team.
>>
>>
>>
>> We have reveived the feedback  and suggest you to take action as below:
>>
>>
>>
>> Press and hold for 5 seconds, if the product does not turn on. Then 
>> release and press and hold for another 10 seconds. This operation is 
>> a reset operation. Release the button and press and hold the button 
>> for 3 to 5 seconds to check if the product is turned on. If not, 
>> follow the steps below.
>>
>>
>>
>> 1. Please charge the product continuously for 30-60 minutes (do not 
>> perform any operation while charging, there may be no charging 
>> display icon on the screen)
>>
>>
>>
>> 2. After charging is completed, press the power button to turn it on.
>>
>>
>>
>> Please feel free to contact with us if the issue still can not be 
>> resolved.
>>
>>
>>
>> Thank you for your patience and understanding.
>>
>>
>> Best Regards
>> Daisy.Yang
>> Gearbest Customer Service
>> http://www.gearbest.com/
>>
>> vienu zodziu pizdiec:DDDD kaip is ju grazintis bapkes, nes pvz kitu 
>> atveju del to dekliuko, tai jau pries savaite parasiau, kad grazinkit 
>> pinigus, tai atrasineja su tokiais sudais:
>> arba keisti i kita itemsa, arba laukti. vakar biski griezciau 
>> parasiau - dar atsakymas neatejo.
>> moketa visur su paypal, per juos refundintis galima? neesu to dares, 
>> tai ir klausiu.
>>
>