tai manuoju atveju susirasinejimas irgi jau gaunasi, as jiems apie tai, kad kokio b@#$%^&*( siuntos neissiunciat, jie man stiliumi, pats matei kokiu - apie kazkokio device'o ijungima ir etc:DDDDD biski juokinga:))) "Caponi" wrote in message news:qg1q8j$omu$1@trimpas.omnitel.net... Mano atveju praėjus po užsakymo gal kokiem ~3-4 mėnesiam ir susirašinėjimui vykusiam stilistika "vienas pro Ivaną, kitas pro balvaną" galiausiai iškėlus claimą per PP, paskutinę claimo dieną pagaliau siuntinuką gavau - buvau gerokai įsiutęs, ir kadangi siunta buvo neregistruota, tai buvo didelė pagunda claimo neatšaukt, ale paskui sąžinė paėmė viršų :-) Tai realiai iki galo PP refundo proceso praėjęs nesu, bet manau, po claimo escalatinimo iki disputo per kokią savaitę viskas turėtų išsispręst. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ On 2019-07-09 11:56, [mikro] wrote: > gali trumpai uzpasakot, kai kreipiesi per paypal, kaip ten viskas vyksta > ir kiek laiko, kol grazina? > > > "Caponi" wrote in message news:qg1gtb$ehu$1@trimpas.omnitel.net... > > Iš GB pirkau vieną kartą ir daugiau to daryt nesiruošiu, šaraškino > kontora ten rinktinė, jei tik kažkas ne pagal planą paeina. > > Šiaip,, sakyčiau, kelk claimą per PP ir gražinkis babkes. > > > -- > Caponi > http://caponi.skelbimai.lt/ > > > On 2019-07-09 10:31, [mikro] wrote: >> Sveiki. >> >> sory, kad ot, bet sitame groupse nemazai lankosi tu, kurie tiek is ali, >> tiek is gb kazka vis paperka. >> situacija tokia: >> birzelio 14 buvo is gb uzsakytas oneplus 7, nes buvo geras dilas. >> birzelio 16 dar ir deklas ten toks. >> iki sios dienos nei vienas, nei kitas nera issiustas... su gb supportu >> susirasinejama visas menesis, del oneplus tai jie atsiprasinejo jog >> baigesi preke (nu tikrai ji buvo out of stock), bet tada man kyla >> klausimas, tai kaip jie bl pardavineja, jei parduoda daugiau, negu gali >> issiusti... buvo sutarta, jog ta preke atsiras liepos 8 - 11 dienomis ir >> tipo palauk - viskas bus ok - issiusim. matau, jog dabar atsiradusi, vel >> sail out'as: >> https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_009591521059.html?wid=1349303 >> vakar parasiau vel i ta pati ticket'a kuriame buvo daug bendrauta, tai >> atsakyma gavau isvis lempa kazkokia: >> >> Dear ***** , >> >> We have confirmed this issue with our QC team. >> >> >> >> We have reveived the feedback and suggest you to take action as below: >> >> >> >> Press and hold for 5 seconds, if the product does not turn on. Then >> release and press and hold for another 10 seconds. This operation is a >> reset operation. Release the button and press and hold the button for 3 >> to 5 seconds to check if the product is turned on. If not, follow the >> steps below. >> >> >> >> 1. Please charge the product continuously for 30-60 minutes (do not >> perform any operation while charging, there may be no charging display >> icon on the screen) >> >> >> >> 2. After charging is completed, press the power button to turn it on. >> >> >> >> Please feel free to contact with us if the issue still can not be >> resolved. >> >> >> >> Thank you for your patience and understanding. >> >> >> Best Regards >> Daisy.Yang >> Gearbest Customer Service >> http://www.gearbest.com/ >> >> vienu zodziu pizdiec:DDDD kaip is ju grazintis bapkes, nes pvz kitu >> atveju del to dekliuko, tai jau pries savaite parasiau, kad grazinkit >> pinigus, tai atrasineja su tokiais sudais: >> arba keisti i kita itemsa, arba laukti. vakar biski griezciau parasiau - >> dar atsakymas neatejo. >> moketa visur su paypal, per juos refundintis galima? neesu to dares, tai >> ir klausiu. >> >