Norejau tiesiog pasidalinti ispudziais apie Corsair klientu aptarnavima. Kai nusipirkau Corsair PSU HX520 (rugpjucio pabaiga), vienas vaizdo plokstes maitinimo laidas papuole brokuotas (ant abieju laido galu vienodos jungtys-negalejau prjingti prie PSU). Laikinai naudojau laidu hibrida. Pusbrolis kazkur po menesio pirko toki pati - su laidais viskas OK. As parasiau i oficialu Corsair foruma (rugesjo vidurys-pabaiga), ten man nurode kam konkreciai parasyti del problemos ir stai ladai jau pas mane namuose:) Nors prasiau tik vieno laido, Corsair atsiunte net du maitinimo laidus vaizdo plokstei:) Ir net geresnius - senasis turejo 6+2 jungti, o naujasis turi PCI-E 6+2 pin ir PCI-E 6 pin jungtis:) Vienintelis trukumas: siuntinukas keliavo faktiskai 1 men be keliu dienu. Viskas buvo suderinta sklandziai ir nemokamai. Gal kas galit pasidalinti ir kitu gamintoju panasiu geru aptarnavimu, butu gerai turet omeny tokius gamintojus.