Tema: Re: Corsair aptarnavimas
Autorius: Igaliotinis
Data: 2008-10-22 11:11:17
tai uz kokybe ir gera suporta reik atitinkamai ir sumoket. kas daznai 
neproblema, bet kartais tai problema :)

"Icetom" <buba@buba.lt> wrote in message 
news:gdmln7$f4k$1@trimpas.omnitel.net...
> Norejau tiesiog pasidalinti ispudziais apie Corsair klientu aptarnavima.
>
> Kai nusipirkau Corsair PSU HX520 (rugpjucio pabaiga), vienas vaizdo 
> plokstes maitinimo laidas papuole brokuotas (ant abieju laido galu 
> vienodos jungtys-negalejau prjingti prie PSU). Laikinai naudojau laidu 
> hibrida. Pusbrolis kazkur po menesio pirko toki pati - su laidais viskas 
> OK.
>
> As parasiau i oficialu Corsair foruma (rugesjo vidurys-pabaiga), ten man 
> nurode kam konkreciai parasyti del problemos ir stai ladai jau pas mane 
> namuose:) Nors prasiau tik vieno laido, Corsair atsiunte net du maitinimo 
> laidus vaizdo plokstei:) Ir net geresnius - senasis turejo 6+2 jungti, o 
> naujasis turi PCI-E 6+2 pin  ir PCI-E 6 pin jungtis:) Vienintelis 
> trukumas: siuntinukas keliavo faktiskai 1 men be keliu dienu. Viskas buvo 
> suderinta sklandziai ir nemokamai.
>
> Gal kas galit pasidalinti ir kitu gamintoju panasiu geru aptarnavimu, butu 
> gerai turet omeny tokius gamintojus.
>
>
>