Tema: Re: Corsair aptarnavimas
Autorius: Markuz <korshun(SITA_TRINAM)@centras.lt>
Data: 2008-10-22 12:35:13
valio ... o grauzatis nejame kai pirkai brangiausia psu, o jie net
sukomplektuot gerai nesugeba? ... (kandus smile'as :)
"Icetom" <buba@buba.lt> wrote in message
news:gdmln7$f4k$1@trimpas.omnitel.net...
> Norejau tiesiog pasidalinti ispudziais apie Corsair klientu aptarnavima.
>
> Kai nusipirkau Corsair PSU HX520 (rugpjucio pabaiga), vienas vaizdo
> plokstes maitinimo laidas papuole brokuotas (ant abieju laido galu
> vienodos jungtys-negalejau prjingti prie PSU). Laikinai naudojau laidu
> hibrida. Pusbrolis kazkur po menesio pirko toki pati - su laidais viskas
> OK.
>
> As parasiau i oficialu Corsair foruma (rugesjo vidurys-pabaiga), ten man
> nurode kam konkreciai parasyti del problemos ir stai ladai jau pas mane
> namuose:) Nors prasiau tik vieno laido, Corsair atsiunte net du maitinimo
> laidus vaizdo plokstei:) Ir net geresnius - senasis turejo 6+2 jungti, o
> naujasis turi PCI-E 6+2 pin ir PCI-E 6 pin jungtis:) Vienintelis
> trukumas: siuntinukas keliavo faktiskai 1 men be keliu dienu. Viskas buvo
> suderinta sklandziai ir nemokamai.
>
> Gal kas galit pasidalinti ir kitu gamintoju panasiu geru aptarnavimu, butu
> gerai turet omeny tokius gamintojus.
>
>
>