Tema: Re: Techasas: as jau pradedu pykti
Autorius: GS
Data: 2009-04-02 13:19:33
Monikus, kaip ir daugeli kitu prekiu, remontuoja autorizuoti serviso centrai. Techasas siu atveju greiciausiai yra tik tarpininkas tarp pirkejo ir serviso. Remonto terminus nustato servisas. Jis ir maitina visus pazadais. Mazmenininko atveju teisinga butu pirkeja siusti tiesiai i autorizuota servisa, taip taupant savo nervus. Tai, kad pardavejas priima preke pas save, tereiskia jo gera valia savo kliento atzvilgiu.

"Godfather" <enigma@dkd.lt> wrote in message news:gr21dm$o1r$1@trimpas.omnitel.net...
> Paeme sutaisyt LCD monitoriu, mat sugedo padirbes vos 3 savaites.
> Nuo vasario 11 d. "taiso", intensyviai pradejau dometis nuo 03 27 d., nes 
> suprantu, kad juk ne vienas esu pasaulyje.
> Atsimusineja atsakymais - po 2 dienł, po triju dienu, Panevezio serviso 
> atstovas ligonineje ir t.t.
> Ar pradet labai pykt, ar dar pakentet?
> Kokia praktika susidurus su TECHASU??
> 
>