geriau pasakyk kur dirbi, kad aplenktume is tolo...a tai atnesi kokia preke i garantini arba pakeist tai verkslent pradesi apie kokia krize pradesi, ar skustis kad ne tu tokia preke pagaminai. "GS" <news@gisnet.lt> parašė naujienų news:grch5o$4co$1@trimpas.omnitel.net... > Niekas nemegsta tu, kurie vien tik aklai naudojasi teisemis ir labai > nemegsta pareigu. Kas del konkretaus atvejo, kai pirkejas nori sugedusi > daikta pasikeisti i nauja - na mano praktikoje tokiu klientu nebuvo. Jei > visi taip keistusi, nebutu ir garantinio serviso. Kadangi ne pardavejas > pagamino preke, tai naturalu, kad ir gedimas nera jo kalte. Galima sakyti, > kad pardavejas kaltas, pardaves preke, kuri genda. Bet o kuri preke > negenda? Ir ar ne pirkejas kaltas, issirinkes pigiausia (daugeliu atveju). > Pardavejas visada siulo brangesne, nes taip naudingiau. Nuo jos daugiau > uzdirbama, o ir kokybe geresne. Na o gedimo atveju labai svarbu > nesusipriesinti su klientu ir neziureti i ji is virsaus. Velgi praktika > rodo, kad 99% atveju galima rasti abiems priimtina kompromisa. > > "KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message > news:grasd7$7r3$1@trimpas.omnitel.net... >> GS rašė: >>> taip taip... kur jau ne >> >> Nenori naudotis įstatymo tau suteiktomis teisėmis – nesinaudok. >> >>> "KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message >>> news:gr9m0b$7n8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Paprasčiausia yra iš pardavėjo atsiimti pinigus ir tą pačią dieną >>>> nusipirkti kitą prekę.