Niekas nemegsta tu, kurie vien tik aklai naudojasi teisemis ir labai nemegsta pareigu. Kas del konkretaus atvejo, kai pirkejas nori sugedusi daikta pasikeisti i nauja - na mano praktikoje tokiu klientu nebuvo. Jei visi taip keistusi, nebutu ir garantinio serviso. Kadangi ne pardavejas pagamino preke, tai naturalu, kad ir gedimas nera jo kalte. Galima sakyti, kad pardavejas kaltas, pardaves preke, kuri genda. Bet o kuri preke negenda? Ir ar ne pirkejas kaltas, issirinkes pigiausia (daugeliu atveju). Pardavejas visada siulo brangesne, nes taip naudingiau. Nuo jos daugiau uzdirbama, o ir kokybe geresne. Na o gedimo atveju labai svarbu nesusipriesinti su klientu ir neziureti i ji is virsaus. Velgi praktika rodo, kad 99% atveju galima rasti abiems priimtina kompromisa. "KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:grasd7$7r3$1@trimpas.omnitel.net... > GS rašė: >> taip taip... kur jau ne > > Nenori naudotis įstatymo tau suteiktomis teisėmis – nesinaudok. > >> "KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:gr9m0b$7n8$1@trimpas.omnitel.net... >>> Paprasčiausia yra iš pardavėjo atsiimti pinigus ir tą pačią dieną >>> nusipirkti kitą prekę.