Joa, standartiškai skriaudžia. Po ano karto, kai po Caponi patarimo sutvarkiau viską per 0,5 minutės, tai kažkaip man baisu pas juos pagalbos prašyt. Tiesa, buvo, kai jie ir padėjo - reikėjo softą suinstaliuot, kad visiems useriams veiktų, tai jie ir paėmė už tas porą valandų gal ~150 eur. tik. P.s. Pasižiūrėjau logus, paleidu antivirusą - liūdesiukas - trojanai, dar visokio mėšlo, o šiandien ryte dar userių registrai pabėgo. Jau kreipiausi į BB, kad padėtų, o tai verkt norisi. On 2018.03.06 10:05, MRT wrote: >> Soriukas už krospostą: >> Turim serverį debesyse, ir pastaruoju metu (kokias 4 darbo dienas iš >> eilės) nebegalim prisijungti per rdc rytais. Perkrovus serverį viskas >> veikia iki sekančio ryto, rytais vėl procedūrą kartojam. >> Serveris Bluebridge, jie siūlo daryti diagnostiką, kuri užtruks >> atitinkamai 4 valandas ir t.t. >> Gal kas turi kokių minčių ir tai gali būti kažkas elementaraus? > > > Cia standartas tos 4 valandos? :) .. papildomai apmokamos?.. > Kazkaip su BB matyt susidurdavom is geresnes puses.. matyt skriaudzia > lamas.. > https://www.newsgroups.lt/comp.hardware/2319629:re-diskas-debesyse