> Joa, standartiškai skriaudžia. Po ano karto, kai po Caponi patarimo sutvarkiau viską per 0,5 minutės, tai kažkaip man baisu pas > juos pagalbos prašyt. > Tiesa, buvo, kai jie ir padėjo - reikėjo softą suinstaliuot, kad visiems useriams veiktų, tai jie ir paėmė už tas porą valandų gal > ~150 eur. tik. Tai vat ir nesitiki, kad jie butu paeme uz Extend operacija 4val ikaini.. Bet tarkim 0,5min ar 3min - minimalus pirsto pajudinimas 0,5h (gal ~35Eur?). > P.s. Pasižiūrėjau logus, paleidu antivirusą - liūdesiukas - trojanai, dar visokio mėšlo, o šiandien ryte dar userių registrai > pabėgo. Jau kreipiausi į BB, kad padėtų, o tai verkt norisi. Kas cia per paslauga servas debesyje ir jokios lietaus prevencijos?.. Tipo perkat tik "nereikia HW, nereikia SW lic., nereikia UPS, nereikia AC, nereikia backup, <..>", taciau joks administravimas neiskaiciuotas, bet yra sutarta, kad ji gales atlikt uz extra $? >>> Soriukas už krospostą: >>> Turim serverį debesyse, ir pastaruoju metu (kokias 4 darbo dienas iš eilės) nebegalim prisijungti per rdc rytais. Perkrovus >>> serverį viskas veikia iki sekančio ryto, rytais vėl procedūrą kartojam. >>> Serveris Bluebridge, jie siūlo daryti diagnostiką, kuri užtruks atitinkamai 4 valandas ir t.t. >>> Gal kas turi kokių minčių ir tai gali būti kažkas elementaraus? >> >> >> Cia standartas tos 4 valandos? :) .. papildomai apmokamos?.. >> Kazkaip su BB matyt susidurdavom is geresnes puses.. matyt skriaudzia lamas.. >> https://www.newsgroups.lt/comp.hardware/2319629:re-diskas-debesyse >