On 2018.03.06 11:30, MRT wrote: > Tai vat ir nesitiki, kad jie butu paeme uz Extend operacija 4val ikaini.. > Bet tarkim 0,5min ar 3min - minimalus pirsto pajudinimas 0,5h (gal > ~35Eur?). Gal, aš nežinau, buvo jau kaip buvo. > >> P.s. Pasižiūrėjau logus, paleidu antivirusą - liūdesiukas - trojanai, >> dar visokio mėšlo, o šiandien ryte dar userių registrai pabėgo. Jau >> kreipiausi į BB, kad padėtų, o tai verkt norisi. > > Kas cia per paslauga servas debesyje ir jokios lietaus prevencijos?.. > Tipo perkat tik "nereikia HW, nereikia SW lic., nereikia UPS, nereikia > AC, nereikia backup, <..>", > taciau joks administravimas neiskaiciuotas, bet yra sutarta, kad ji > gales atlikt uz extra $? Pamenu, kad administravimo įkainis buvo = su serverio nuomos įkainiu, tai kai sėdi tik buhalterinis softas ir useriai nieko negali serveryje keisti, kaip ir užteko keletą metų tokios paslaugos, bet vėliau prasidėjo naujos veiklos, ir pabandymui painstaliuotos papildomos programos, kurios palaiko išorines paslaugas. Toliau kaip visada - nieko amžiniau už laikiną ir važiuojam... Tiksliau atvažiavom. > > >>>> Soriukas už krospostą: >>>> Turim serverį debesyse, ir pastaruoju metu (kokias 4 darbo dienas iš >>>> eilės) nebegalim prisijungti per rdc rytais. Perkrovus serverį >>>> viskas veikia iki sekančio ryto, rytais vėl procedūrą kartojam. >>>> Serveris Bluebridge, jie siūlo daryti diagnostiką, kuri užtruks >>>> atitinkamai 4 valandas ir t.t. >>>> Gal kas turi kokių minčių ir tai gali būti kažkas elementaraus? >>> >>> >>> Cia standartas tos 4 valandos? :) .. papildomai apmokamos?.. >>> Kazkaip su BB matyt susidurdavom is geresnes puses.. matyt skriaudzia >>> lamas.. >>> https://www.newsgroups.lt/comp.hardware/2319629:re-diskas-debesyse >> > >