Tema: Re: REQ: Problemų sprendimo sistema
Autorius: [nemielas]
Data: 2012-01-15 23:12:10
http://trac.edgewall.org/


"Giedrius II" <giedrius2@nonameonline.lt> wrote in message news:jerqrj$jpg$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
> 
> Situacija:
> IT skyriaus darbas paremtas laiškais ir "exceliukais".
> Problemos siunčiamos bendru skyriaus elektroniniu paštu, skyriaus vadovas priskiria darbuotoją problemos sprendimui, darbuotojas išsprendžia problemą ir atrašo atsakymą (CC į bendrą skyriaus emailą).
> Taip pat IT skyrius kuria kažkokias vidines sistemas, daro projektus ir pan. Planuoja savo darbus "exceliukuose".
> 
> Yra noras šią situaciją patobūlinti.
> T.y. Įmonės darbuotojai problemas fiksuoja kažkokioje web sistemoje ir visa problemos sprendimo eiga matyti toje web sistemoje.
> IT savo projektus taip pat planuoja kažkokioje web sistemoje
> Taip pat savo žinias (ir taip pat visą įmonės know-how) IT skyrius fiksuoja vidiniame wiki puslapyje, kad esant kokiai nors problemai būtų galima lengvai rasti sprendimą.
> 
> Ieškau ko nors freeware/web based...
> 
> Kažkada esu naudojęs Bugzilla (http://www.bugzilla.org/)
> Man patinka problemos sprendimo statusų keitimas (UNCONFIRMED -> NEW -> ...)
> Tačiau paprastam vartotojui gali būti sudėtinga problemos aprašymo forma
> Be to, bugzilla nėra pilnai išversta į lietuvių kalbą.
> 
> Man pasiūlė pabandyti RedMine (http://www.redmine.org/)
> Jis išverstas į lietuvių kalbą. Yra projekto valdymo galimybės. 
> Ar kas nors yra susidūręs su RedMine? Vertas dėmesio dalykas?
> 
> O gal yra koks nors kitoks sprendimas?
> 
> G2,5