Aptarnauja ne imone, aptarnauja konkretus konsultantas, todel net tos pacios imones klientu ispudžiai dažnai skiriasi. Aptarnavimo kokybe priklauso nuo daugelio faktoriu, vienas svarbiausiu yra paties kliento suvokimas ko jis nori, kaip jis nori vystyti sistema, kurlink eina jo verslas ir t.t. Tikrai nedažnas klientas tai žino, dar retesnis sugeba ta suprantamai paaiškinti, ne kiekvienas konsultantas nori gilintis i tokius dalykus, galu gale gaunasi kaip visada: pinigu išleista daug, sistema daro nežinia ka, ir abi puses viena kita nepatenkintos. Apskritai paemus Lietuvos kontoros mažai investuoja i santykiu su klientais palaikyma, o klientai nenori moketi už tai, kad su jais butu palaikomi santykiai. Visi daro kas kaip moka, vieni geriau, kiti blogiau, rezultatas dažniausiai apverktinas. "Laboras" <fake@nonexsistent.com> wrote in message news:ne7vg7$c9l$1@trimpas.omnitel.net... > Ka noriu, klausiau pirmam laiske. > Siai dienai netgi is ju paciu referensu lupu aptarnavimas yra per brangus > ir apgailetinos kokybes. Idiegt gal ir sugeba, bet kad niekas cia tuo taip > ir nepasidziauge. > > On 2016-04-08 00:26, Ignas wrote: >> >> Nori perkapstyti visa kruva ir rasti didžiausia grumstuka? IMO šiai >> dienai LT Softera yra rimciausi. Kuo jie netinka, per brangus? :) >> Disclaimer: nesu susijes nei su viena iš paminetu kompaniju. >> >> >> "Laboras" <fake@nonexsistent.com> wrote in message >> news:ne55rv$a70$1@trimpas.omnitel.net... >>> O jei i alternatyvas itraukiam Columbus? >>> >>> On 2016-04-06 23:50, Ignas wrote: >>>> >>>> >>>> Is tu 2 vienareiksmiskai imciau softera. >>>> >>> >> >