L E dimension I L E Posted Documents dimension GLEntry ValueEntry ir t.t. Kokie tie kiti budai? Kodel diegejas to nedaro, nors toks sprendimas tiktu visiems klientams? Tai manai normalu, kad diegejas nesugeba padaryti pakeitimo, isitikines, kad tai nesukels neigiamu pasekmiu? Cituoju: "NAV - integruota sistema, jos dalys susije tarpusavyje, naturalu, jei kažka paklibinsi kažkas kitur gali nukristi, ypac jei tai - ne standarto dalis. Žmones projekte keiciasi, ateina nauji, žinios ne visada tinkamai perduodamos del jau minetu bei dar neminetu priežasciu." Prieš tai teigei, kad visa chujnia gaunasi del užsakovo nekompetencijos ir tingumo. Žodžiu, pasitraukiu iš diskusijos, jei nori, i tuos klausimus atsakyk sau. "Ignas" <skdjf@lkdshgsd.ls> wrote in message news:nf66fp$don$1@trimpas.omnitel.net... > >> Nepamiršk, kad lentos nera valomos. Kas bus po 3 metu? > > Kokios lentos ir nuo ko jas reikia valyt? Tam, kad prasidetu kažkokios > jauciamos performanso bedos tik del to, turetu buti kažkur nuo 10 mln > irašu, tada atsiranda kitu budu spresti šioms problemoms. Bet cia jau > technines smulkmenos, nera prasmes plestis. > >> NAV viskas susije, ir jei darai koki pakeitima, gali gauti >>> labai netiketa rezultata visai kitoje vietoje. >> >> Toks požiuris normalu? > > Kas cia nenormalaus? NAV - integruota sistema, jos dalys susije > tarpusavyje, naturalu, jei kažka paklibinsi kažkas kitur gali nukristi, > ypac jei tai - ne standarto dalis. Žmones projekte keiciasi, ateina nauji, > žinios ne visada tinkamai perduodamos del jau minetu bei dar neminetu > priežasciu. NAV nera didžiausia, bet tikrai nemaža sistema, su > lietuviškomis skaitomis bei centais nepalyginsi. >