Tema: Re: Navision diegimas palaikymas
Autorius: Lapinas
Data: 2016-04-19 11:11:51
Dabar permastyk savo teiginius:
> NAV šiek tiek kitaip, nei iprastame programavime, cia apie kodo optimaluma 
> kalbet daug neverta. Na generuosis ataskaita ne 10 sekundžiu, o 30 - 
> niekas nelabai ir pastebes, niekam per daug ir nerupes.

Nepamiršk, kad lentos nera valomos. Kas bus po 3 metu?

NAV viskas susije, ir jei darai koki pakeitima, gali gauti
> labai netiketa rezultata visai kitoje vietoje.

Toks požiuris normalu?

"Ignas" <skdjf@lkdshgsd.ls> wrote in message 
news:nf3825$5dk$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Kam pievos, kam reali patirtis. Ne mano požiuris paviršutiniškas, o pats 
> paviršiuje plaukioji. Protingu užsakovu Lietuvoje, kalbant apie NAV, kokie 
> 3 - 5 gal ir susidarys. NAV yra visu pirma verslo valdymo sistema, ir jei 
> nori ja normaliai isidiegt ir naudot, tai turi suprast savo versla, turet 
> vystymosi vizija ir pan. Tai apskritai naudingas dalykas, tik spek kiek 
> firmu ta daro. Arba užsienio filialai, kuriems viskas nuleidžiama, arba 
> "mes visada taip darem, ir visada taip darysim". Tokiam pasiulius apie tai 
> pakalbet galvoja, kad kyši duosi, arba galvoja, kad atejai jo paslapciu 
> vogti. Pasiulius pasidaryt kokia nors analize dažniausiai sako "jus 
> klauskit, kas neaišku, mes atsakysim". Ir atsako - kokia sekretore ar ka 
> tik priimta buhaltere. Paklausi to pacio kita diena, gauni visai kita 
> atsakyma. O po to skundžiasi, sako kiek laiko jus cia darot, o normaliai 
> nepadarot. Kai paklausi "o kas yra normaliai?" - "nu tai kad veiktu, ir 
> kad skaiciai teisingi butu". Tada tokia užduoti duoda kokiam nors 
> programuotojui, kuris irgi gilintis nenusiteikes, jis ima ir padaro 
> tiksliai ta, kas jam pasakyta, kur neaišku - puse pagal save, kita puse 
> bando kliento klaust. Klientas savo darbais užsip**ses, nesupranta, ko jo 
> cia klausineja, nežino kas realiai turetu atsakinet, kaip jam ta diena 
> atrodo - taip pasako. Ateini tada pas tokius po diegimo, žiuri - 
> buhalteriai ataskaitos skaicius i excel nurašineja, ir ten daugina, 
> dalina. Sakai taigi cia galima iškart taip padaryt - oba, tu dievas, mums 
> niekas to nesake. Kažkam kažkada pasirode, jog to nereikia, sekanciam 
> pasake, jog to nera, tai ir gyvena žmones.
>
> NAV šiek tiek kitaip, nei iprastame programavime, cia apie kodo optimaluma 
> kalbet daug neverta. Na generuosis ataskaita ne 10 sekundžiu, o 30 - 
> niekas nelabai ir pastebes, niekam per daug ir nerupes. Testavimas kita 
> daina - cia klaida ar neklaida dažnai priklauso nuo požiurio taško ir 
> užduoties formulavimo. Na neleidžia sistema daryti šito veiksmo šitame 
> etape - tai gerai ar blogai? Vienas, priprates viska gale rankomis 
> pasitaisyti kaip jam atrodo, sako kad klaida, kitas, proceso garbintojas, 
> sako jog ne. Klaidos kyla iš esmes iš to, kad blogai suprastas procesas, 
> kuri bandoma igyvendinti. Kur tiesiog klaidos šokineja, tipo dalyba iš 
> nulio - geda programuotojui. NAV viskas susije, ir jei darai koki 
> pakeitima, gali gauti labai netiketa rezultata visai kitoje vietoje. Kad 
> to išvengtum turi žinoti ka darai, kas jau sutarta, kas jau padaryta ir 
> bus daroma. Viskas susiveda i laika, o laikas - i pinigus. NAV ir taip 
> brangus, licenzijos gali drasiai 30 - 50k eur kainuot, ir klientas, tiek 
> sumokejes, nori darbu už kuo pigiau. NAV diegejas supranta, kas darosi, 
> supranta, kad gausis bbiene, kuria reikes taisyti po kelis kartus, žino, 
> kad nuomones keisis tikrai ir dažnai, tai bando išpusti kaip imanoma 
> labiau samata, kad pasidengtu savo busimus kaštus. Galu gale abi puses 
> nepatenkintos, ateina kita NAV kontora ant aptarnavimo kaip gelbetoja, 
> puse metu jie dievinami, nes taiso akivaizdžius dalykus, po to prisidirba 
> pakankamai, arba ta konsultanta, kuris išmano ka daro ir skirtas tokiu 
> klientu glostymui, perkelia i kita projekta, ir vel iš pradžiu.
>
> Daug dar esama visokiu niuansu, bet gana jau, ir taip pakankamai 
> prirašyta.
>
>
> "Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message 
> news:nf34e2$44i$1@trimpas.omnitel.net...
>> Vel eilines pievos.
>> Dainiushas, maciau, ploja katuciu, bet cia toks labai paviršutiniškas 
>> požiuris: užsakovas nežino ko nori.
>> Gal paklausejas nori tik to, ka tu rašai - aptarnavimo, vystymo, bet aš, 
>> kaip susidures su imoniu (ne vienos) developeriu padalinio bendravimu su 
>> aptarnaujanciomis imonemis (irgi developeriais, tik tarpe sedi 
>> "konsultantas" arba "projektu vadovas"), tai ispudis susidaro slogus:
>> detaliu neminesiu, bet atlygis už darba paskaiciuojamas neadekvatus, arba 
>> pateikiamas tragiškai neoptimalus kodas (tai tikrai ne užsakovo kalte), 
>> arba pateikimas prastai ištestuotas pakeitimas, nors už testavima 
>> sumoketa. Galeciau testi, bet nenoriu. Tiesiog cia buvo pateiktas toks 
>> "tupo kliento" pavyzdys, kuris žavi visus developerius, bet vertinant ju 
>> darba reikia imti protingo užsakovo vertinimo kriteriju.
>>
>>
>> "Ignas" <skdjf@lkdshgsd.ls> wrote in message 
>> news:nern8r$38l$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Aptarnauja ne imone, aptarnauja konkretus konsultantas, todel net tos 
>>> pacios
>>> imones klientu ispudžiai dažnai skiriasi. Aptarnavimo kokybe priklauso 
>>> nuo
>>> daugelio faktoriu, vienas svarbiausiu yra paties kliento suvokimas ko 
>>> jis
>>> nori, kaip jis nori vystyti sistema, kurlink eina jo verslas ir t.t. 
>>> Tikrai
>>> nedažnas klientas tai žino, dar retesnis sugeba ta suprantamai 
>>> paaiškinti,
>>> ne kiekvienas konsultantas nori gilintis i tokius dalykus, galu gale 
>>> gaunasi
>>> kaip visada: pinigu išleista daug, sistema daro nežinia ka, ir abi puses
>>> viena kita nepatenkintos. Apskritai paemus Lietuvos kontoros mažai
>>> investuoja i santykiu su klientais palaikyma, o klientai nenori moketi 
>>> už
>>> tai, kad su jais butu palaikomi santykiai. Visi daro kas kaip moka, 
>>> vieni
>>> geriau, kiti blogiau, rezultatas dažniausiai apverktinas.
>>>
>>>
>>> "Laboras" <fake@nonexsistent.com> wrote in message
>>> news:ne7vg7$c9l$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Ka noriu, klausiau pirmam laiske.
>>>> Siai dienai netgi is ju paciu referensu lupu aptarnavimas yra per 
>>>> brangus
>>>> ir apgailetinos kokybes. Idiegt gal ir sugeba, bet kad niekas cia tuo 
>>>> taip
>>>> ir nepasidziauge.
>>>>
>>>> On 2016-04-08 00:26, Ignas wrote:
>>>>>
>>>>> Nori perkapstyti visa kruva ir rasti didžiausia grumstuka? IMO šiai
>>>>> dienai LT Softera yra rimciausi. Kuo jie netinka, per brangus? :)
>>>>> Disclaimer: nesu susijes nei su viena iš paminetu kompaniju.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Laboras" <fake@nonexsistent.com> wrote in message
>>>>> news:ne55rv$a70$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> O jei i alternatyvas itraukiam Columbus?
>>>>>>
>>>>>> On 2016-04-06 23:50, Ignas wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Is tu 2 vienareiksmiskai imciau softera.
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>