Dabar permastyk savo teiginius: > NAV šiek tiek kitaip, nei iprastame programavime, cia apie kodo optimaluma > kalbet daug neverta. Na generuosis ataskaita ne 10 sekundžiu, o 30 - > niekas nelabai ir pastebes, niekam per daug ir nerupes. Nepamiršk, kad lentos nera valomos. Kas bus po 3 metu? NAV viskas susije, ir jei darai koki pakeitima, gali gauti > labai netiketa rezultata visai kitoje vietoje. Toks požiuris normalu? "Ignas" <skdjf@lkdshgsd.ls> wrote in message news:nf3825$5dk$1@trimpas.omnitel.net... > > Kam pievos, kam reali patirtis. Ne mano požiuris paviršutiniškas, o pats > paviršiuje plaukioji. Protingu užsakovu Lietuvoje, kalbant apie NAV, kokie > 3 - 5 gal ir susidarys. NAV yra visu pirma verslo valdymo sistema, ir jei > nori ja normaliai isidiegt ir naudot, tai turi suprast savo versla, turet > vystymosi vizija ir pan. Tai apskritai naudingas dalykas, tik spek kiek > firmu ta daro. Arba užsienio filialai, kuriems viskas nuleidžiama, arba > "mes visada taip darem, ir visada taip darysim". Tokiam pasiulius apie tai > pakalbet galvoja, kad kyši duosi, arba galvoja, kad atejai jo paslapciu > vogti. Pasiulius pasidaryt kokia nors analize dažniausiai sako "jus > klauskit, kas neaišku, mes atsakysim". Ir atsako - kokia sekretore ar ka > tik priimta buhaltere. Paklausi to pacio kita diena, gauni visai kita > atsakyma. O po to skundžiasi, sako kiek laiko jus cia darot, o normaliai > nepadarot. Kai paklausi "o kas yra normaliai?" - "nu tai kad veiktu, ir > kad skaiciai teisingi butu". Tada tokia užduoti duoda kokiam nors > programuotojui, kuris irgi gilintis nenusiteikes, jis ima ir padaro > tiksliai ta, kas jam pasakyta, kur neaišku - puse pagal save, kita puse > bando kliento klaust. Klientas savo darbais užsip**ses, nesupranta, ko jo > cia klausineja, nežino kas realiai turetu atsakinet, kaip jam ta diena > atrodo - taip pasako. Ateini tada pas tokius po diegimo, žiuri - > buhalteriai ataskaitos skaicius i excel nurašineja, ir ten daugina, > dalina. Sakai taigi cia galima iškart taip padaryt - oba, tu dievas, mums > niekas to nesake. Kažkam kažkada pasirode, jog to nereikia, sekanciam > pasake, jog to nera, tai ir gyvena žmones. > > NAV šiek tiek kitaip, nei iprastame programavime, cia apie kodo optimaluma > kalbet daug neverta. Na generuosis ataskaita ne 10 sekundžiu, o 30 - > niekas nelabai ir pastebes, niekam per daug ir nerupes. Testavimas kita > daina - cia klaida ar neklaida dažnai priklauso nuo požiurio taško ir > užduoties formulavimo. Na neleidžia sistema daryti šito veiksmo šitame > etape - tai gerai ar blogai? Vienas, priprates viska gale rankomis > pasitaisyti kaip jam atrodo, sako kad klaida, kitas, proceso garbintojas, > sako jog ne. Klaidos kyla iš esmes iš to, kad blogai suprastas procesas, > kuri bandoma igyvendinti. Kur tiesiog klaidos šokineja, tipo dalyba iš > nulio - geda programuotojui. NAV viskas susije, ir jei darai koki > pakeitima, gali gauti labai netiketa rezultata visai kitoje vietoje. Kad > to išvengtum turi žinoti ka darai, kas jau sutarta, kas jau padaryta ir > bus daroma. Viskas susiveda i laika, o laikas - i pinigus. NAV ir taip > brangus, licenzijos gali drasiai 30 - 50k eur kainuot, ir klientas, tiek > sumokejes, nori darbu už kuo pigiau. NAV diegejas supranta, kas darosi, > supranta, kad gausis bbiene, kuria reikes taisyti po kelis kartus, žino, > kad nuomones keisis tikrai ir dažnai, tai bando išpusti kaip imanoma > labiau samata, kad pasidengtu savo busimus kaštus. Galu gale abi puses > nepatenkintos, ateina kita NAV kontora ant aptarnavimo kaip gelbetoja, > puse metu jie dievinami, nes taiso akivaizdžius dalykus, po to prisidirba > pakankamai, arba ta konsultanta, kuris išmano ka daro ir skirtas tokiu > klientu glostymui, perkelia i kita projekta, ir vel iš pradžiu. > > Daug dar esama visokiu niuansu, bet gana jau, ir taip pakankamai > prirašyta. > > > "Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message > news:nf34e2$44i$1@trimpas.omnitel.net... >> Vel eilines pievos. >> Dainiushas, maciau, ploja katuciu, bet cia toks labai paviršutiniškas >> požiuris: užsakovas nežino ko nori. >> Gal paklausejas nori tik to, ka tu rašai - aptarnavimo, vystymo, bet aš, >> kaip susidures su imoniu (ne vienos) developeriu padalinio bendravimu su >> aptarnaujanciomis imonemis (irgi developeriais, tik tarpe sedi >> "konsultantas" arba "projektu vadovas"), tai ispudis susidaro slogus: >> detaliu neminesiu, bet atlygis už darba paskaiciuojamas neadekvatus, arba >> pateikiamas tragiškai neoptimalus kodas (tai tikrai ne užsakovo kalte), >> arba pateikimas prastai ištestuotas pakeitimas, nors už testavima >> sumoketa. Galeciau testi, bet nenoriu. Tiesiog cia buvo pateiktas toks >> "tupo kliento" pavyzdys, kuris žavi visus developerius, bet vertinant ju >> darba reikia imti protingo užsakovo vertinimo kriteriju. >> >> >> "Ignas" <skdjf@lkdshgsd.ls> wrote in message >> news:nern8r$38l$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Aptarnauja ne imone, aptarnauja konkretus konsultantas, todel net tos >>> pacios >>> imones klientu ispudžiai dažnai skiriasi. Aptarnavimo kokybe priklauso >>> nuo >>> daugelio faktoriu, vienas svarbiausiu yra paties kliento suvokimas ko >>> jis >>> nori, kaip jis nori vystyti sistema, kurlink eina jo verslas ir t.t. >>> Tikrai >>> nedažnas klientas tai žino, dar retesnis sugeba ta suprantamai >>> paaiškinti, >>> ne kiekvienas konsultantas nori gilintis i tokius dalykus, galu gale >>> gaunasi >>> kaip visada: pinigu išleista daug, sistema daro nežinia ka, ir abi puses >>> viena kita nepatenkintos. Apskritai paemus Lietuvos kontoros mažai >>> investuoja i santykiu su klientais palaikyma, o klientai nenori moketi >>> už >>> tai, kad su jais butu palaikomi santykiai. Visi daro kas kaip moka, >>> vieni >>> geriau, kiti blogiau, rezultatas dažniausiai apverktinas. >>> >>> >>> "Laboras" <fake@nonexsistent.com> wrote in message >>> news:ne7vg7$c9l$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ka noriu, klausiau pirmam laiske. >>>> Siai dienai netgi is ju paciu referensu lupu aptarnavimas yra per >>>> brangus >>>> ir apgailetinos kokybes. Idiegt gal ir sugeba, bet kad niekas cia tuo >>>> taip >>>> ir nepasidziauge. >>>> >>>> On 2016-04-08 00:26, Ignas wrote: >>>>> >>>>> Nori perkapstyti visa kruva ir rasti didžiausia grumstuka? IMO šiai >>>>> dienai LT Softera yra rimciausi. Kuo jie netinka, per brangus? :) >>>>> Disclaimer: nesu susijes nei su viena iš paminetu kompaniju. >>>>> >>>>> >>>>> "Laboras" <fake@nonexsistent.com> wrote in message >>>>> news:ne55rv$a70$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> O jei i alternatyvas itraukiam Columbus? >>>>>> >>>>>> On 2016-04-06 23:50, Ignas wrote: >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Is tu 2 vienareiksmiskai imciau softera. >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >