Tema: Re: del CD/ DVD kepimo apsvieskit plz
Autorius: Bone Daddy
Data: 2008-05-02 15:38:24
jei su Vision Express darysi "Make DVD", tada ir nebus seno meniu ir nebus
kalbu pasirinkimo.
   Ismest as turejau omeny reklama, kuri startuoja kartu su disku ir eina
nesustabdoma kelias minutes, taip pat visokiausius tipo "FBI poslednij raz
preduprezdaet".
 Normalu veikianti su meniu DVD, piratinio "originalo" kopija  reikia daryt
su kitom programom.