Tema: Re: del CD/ DVD kepimo apsvieskit plz
Autorius: Bone Daddy
Data: 2008-05-02 19:03:59
Ismetant su Shrinku lieka keli ar keliolika MB nereikalingo slamsto.
ismest nereikalinga medziaga geriau su Vob Blankeriu. Tas ismeta viska be
pedsaku ir palieka keliasdesimt kilobaitu, kad meniu turetu i ka kreiptis ir
nestrigtu diskas.. Tiesiog prasoka ta vieta ir viskas.
  Kas nereikalinga, padarai "Blank", ypatingai man patinka "Blank" FBI
Warning.
be to, gali iskarpyt nereikalingus epizodus, titrus, ypac daugiaserijiniuose
filmuose, kur jie kartojasi kas pusvalandi.