Tema: Re: del CD/ DVD kepimo apsvieskit plz
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2008-05-02 16:51:37
"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message
news:fvf3rv$tid$1@trimpas.omnitel.net...
> 1)  ***.mkv tavo plejeris nesupras, nes tai yra apynaujis video formatas.
aisku, aciu.

> 2)  ISO - tai disko image, kas jame yra, gali su kuo nebut pasiziuret.
> arba kept is karto diska ir tada ziuret kas gavosi. Pasiziuret, kas jame
> yra gali su kokiu nors ISO Commanderiu ar Alcohol.  120  .., Daemon tools
> ir pan. Bet turek omeny, kad visokie Daemon Tools nesa su savim virusus,
> vormus. Todel as jais irgi nesinaudoju.
bet tarkim iso jau gali buti gatavas Video DVD?

> Video DVD turi but tas minimas VIDEO_TS folderis ir rinkinys standartiniu
> failu. ifo, bup, vob ir t. t. Priedo, folderio turinys turi atitikt
> aprasymui IFO faile. Jei darysi su paprastu Nero, ir dar kaip Data diska ,
> kaip sakiau, diskas gali automatiskai nestartuot ir teks jam rankiniu budu
> rodyt.
bet jei darysiu su vision, neturesiu galimybes paleisti kitos kalbos,
teisingai supratau? ir dar, kaip galima nurodyti rankiniu budu, kad diskas
pasileistu?

> Kad viskas butu OK, atidaryk ta folderi su "DVD Shrink" ir jis padarys
> standartini Video DVD, o jei ten bus klaida, tada nedarys, pasakys, kad ko
> nors truksta.
jei teisingai supratau ir DVD shrinkas tik sudelioja viska graziai ir is
eiles, tada jungiu paprasta nero burning roma -->video dvd-->>imetu video_ts
papke --->>burn?