Tema: Re: Uzpisantys versti puslapiai
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2021-03-09 20:33:20
2021-03-09 19:03, cD-r0m rašė:
> Atsakymas šiaip paprastas - pamatuosi 10 klozetų ir gausi maždaug 45cm.

Jei pamatuosi 10 suagusiems skirtų klozetų, gausi apie 42 cm iki
keramikos viršaus. Jei pamatuosi 10 neįgaliesiems skirtų klozetų, gausi
45-48 cm iki keramikos viršaus.

> Nereik vaikiškų, neįgaliųjų, komercinių patalpų.

Ir kodėl gi? Ten dažniausiai ir matuoja. Asmeniniams poreikiams renkasi
pagal grožį, o ne aukštį.

> Reik
> architekto/statybininko blog'o ar forumo kur tiesiog yra atsakymas, ar
> net ir delfi lygio straipsnio ką veikt karantino metu sėdint namie.

Į bet kokį klausimą yra greitas, aiškus ir neteisingas atsakymas.
:)

> Dar reikėjo atstumo nuo klozeto iki sienos šone. Atrodo gavos 35-45 nuo
> centro iki sienos.

It depends. Neįgaliesiems yra 300 - 350 mm dėl biomechanikos: negali
atsikelti nuo puodo paėmęs porankį nepatogiu kampu.
450 mm - dėl mnimalaus patalpos pločio (900 mm): jei padėsi 400 mm
atstumu nuo sienos, kils klausimu.

Jei reikia minimaliai patogaus - 400 mm nuo sienos ir 700 mm tarp tuo
pačiu metu naudojamų prietaisų centrų.

> Beje, kriauklei - apie 85cm, dušo maišytuvui 100-120cm. Bent jau mano
> poreikiams man tiek ir reikėjo. Ir tuose rusiškuose puslapiuose atsakymą
> gavau.

Kartu su didesne nei vidutine reklamos doze.

> O klausimas išėjo iš to, kad stovint su vamzdžiu nesugalvojau kokiam
> aukštyje jį iškišt iš sienos.

O kas projekte buvo?

--
Grzegorz