Tema: Re: Uzpisantys versti puslapiai
Autorius: cD-r0m
Data: 2021-03-10 00:18:48
Kaip paprastuoju būdų atsirinkti, kad nepapult į amerikonų ar britų
statybos sferą? Su WC aukščiu gal ir panašu, bet anuose kraštuose
skirias pakankamai daug kai kurie dalykai, kad ne visad pasiseka gaut ko
reik.

Googlas šiaip jau bando low effort (ir AI generated) turinį išmest lauk,
man rodos čia papuola and google abuse truputi.

Ir kas met vis kažkas kito... Primena laikus kai googlinant
"vjdsanbjvndsajnv crack" rasdavom "vjdsanbjvndsajnv.exe crack", o nuėjus
į ten arba būdavo "not found" arba duodavo kažką ne į temą.