Tema: Re: Uzpisantys versti puslapiai
Autorius: cD-r0m
Data: 2021-03-10 00:05:48

On 2021-03-09 22:33, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz wrote:

> Jei pamatuosi 10 suagusiems skirtų klozetų, gausi apie 42 cm iki
> keramikos viršaus. Jei pamatuosi 10 neįgaliesiems skirtų klozetų, gausi
> 45-48 cm iki keramikos viršaus.

Tfu, ne 45 o 42 :) mistaipas. Nors pas tėvus abu primatavau 40-41

> [...]
> pagal grožį, o ne aukštį.

> Į bet kokį klausimą yra greitas, aiškus ir neteisingas atsakymas.
> :)

> It depends. Neįgaliesiems yra 300 - 350 mm dėl biomechanikos: negali
> atsikelti nuo puodo paėmęs porankį nepatogiu kampu.
> 450 mm - dėl mnimalaus patalpos pločio (900 mm): jei padėsi 400 mm
> atstumu nuo sienos, kils klausimu.
>
> Jei reikia minimaliai patogaus - 400 mm nuo sienos ir 700 mm tarp tuo
> pačiu metu naudojamų prietaisų centrų.

> Kartu su didesne nei vidutine reklamos doze.
Nežinau, nemačiau nei vienos reklamos ten, ublockas savo darbą daro :)
jau minėjau, kad pirma tuos puslapius matant net nepagalvojau, kad ten
reklama sukama. Puslapių paprastas dizainas reiškia kad reklaminiai
div'ai išsikerpa nepastebimai.

> O kas projekte buvo?
Ką nupiešiu pieštuku ant gipso, ten ir bus architekto žodis. Tada kaip
pasiseks statybininkui pataikyt į kringelio centrą grąžtą įsmeigt :) O
jei kas nepatiks, galėsiu patriukšmaut prieš abu veidrodyje.

Kai unitazas ir plytelės dar neparinktos, ir daromi nestandariniai
sprendimai, paklaidos pakanka bet kokiu atveju :)