Tema: ANDRIUS MARTINKUS. Istoriosofinis etiudas Jubiliejaus tema (1009–2009)
Autorius: po palme(nuosirdziai teiraujasi)
Data: 2009-06-16 21:02:30

o kaip atskirt krikscionybe nuo jos reprezentantu? Pavyzdziui Romos noras
"susigrazint Sventaji miesta" ir oficialus palaiminimas ka reiskia.
Suprantama, kad popieziui naudingiau buvo pasiust tuos valkatas kur toliau,
kad nemaisytu jo(anot autoriaus Dievas yra tolygu RKB)) planams Europoj. O
ar mes cia kazkaip norime atskirti Romos kurija-kataliku baznycia nuo kito
svento, siuo atveju Romos miesto, kur kazkokiu paslaptingu budu
krikscionybes esme neprieinama purvinoms rankoms? Jeigu istorija, anot
autoriaus " visada yra Apvaizdos ir laisvos žmogaus valios
bendradarbiavimo vaisius, ne būtinybės, bet laisvės kūrinys", tai tada
reiktu prisiimt atsakomybe uz padarytus darbus. II pasaulinio karo popieziu
bendradarbiavimas su naciais tik patvirtina. Sutapatint-susiaurint Dieva su
paskira religija yra maziausiai nedora. 


-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=16835