Žiū, kiek prirašyta visokių samprotavimų. Aš tai pirmiausiai norėjau atkreipti dėmesį, kad regėti reiškia irgi matyti. Taigi išeina, kad 56205 parašė „jie mato, bet nemato“. Man rodos, Evangelijoj buvo parašyta „žiūri, bet nemato“. Šiaip pamąsčius tas komentaras terrai savišvietos tikslais visai neblogas, tik gal kiek padrikas. Dėl tos „šventos pagoniškos ugnies“ tai vėlgi pagalvojus kyla klausimas - ar galima užgesinti tai, kas šventa? Ir kas tą „šventą“ pagonišką ugnį įžiebė? Žmogus? Kaip jis, būdamas nešventas, gali daryti šventus dalykus? Dievas? Koks? Nejau Perkūnas „davė iš aukščiau“? (Čia kikenu į saują.) Dėl priekaišto, jog krikščionybė sintetinė religija. Kur sofistas krikščionybėje mato dirbtinumą? -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=15711