Justina, regis Jums labai sunku suvokti, ka turejo galvoje Samalavicius, kuriam taip pat simtu procentu pritariu, - tokios raiskos skulptura butu ispudinga ir itin tinkama sau konstrastingoje, "ispucintoje", manieringoje ar pan. erdveje. Ten ji veiktu antitezes principu, keltu kritisku minciu pries ta erdve, kurioje yra. Tuo tarpu gelezis ant betono tik dar labiau sustiprina krantines nykuma, ir pati atrodo tik kaip pamirsta statybine atlieka. Cia kalbama apie skulpturos ir jos aplinkos santyki, o ne apie tai, ar tai vamzdis, ar raitelis ant zirgo. Ne apie grazumus, o apie konteksta kalbama.Man asmeniskai skulptura atrodo ok ir GRAZI, jos idomus siluetas ir t.t. Bet siai erdvei ji tikrai netinka..Visoje sioje istorijoje man abejoniu kelia tokie dalykai - konkursas (Buvo jis apskritai? Kiek viesas?, toliau, ar nebuvo tiesiog pernelyg pasitiketa garsiais vardais? O paskui jau stebina ir juokina recenzentu meginimai is visu jegu pritempti skulpturas iki siuolaikinio meno lygmens, kurio diskurse labai lengva nurasyti visus kritikuojancius zmones prie "durneliu", "dinozauru", "neismaneliu" ir t.t. Manau, kad siu skulpturu kritika ar palaikymas neturetu rutuliotis ant asies "siuolaikinis menas vs durna liaudis"; sioje istorijoje truksta originalesniu izvalgu ir normalaus, nearogantisko zvilgsnio i skulpturas bei ju konteksta. Kaip ir siame straipsnyje, kuris kiek isteriskas ir neprofesionalus, bet jei tai jaunas zmogus, linkiu jam sekmes tobulejant. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=14387