Visos mintys apie visuomenės kultūros lygio kėlimą, Mokyklos ir Mokytojo paskirtį, humanistikos misiją, praeities ir tame tarpe Antikos, kaip Europos kultūros pagrindo, dalykų dėstymą mokykloje yra gražios ir teisingos, bet klasikinių kalbų dėstymas mokykloje negali apsiriboti vien įvadu į tos kalbos gramatiką ir adaptuotų tekstukų skaitymu, kas neretai moksleiviams atrodo pernelyg atitrūkę nuo realybės ir neįdomu, manau daugiau dėmesio turi būti skirta Antikos idėjoms, o ne linksniuotėms. Šnekamoji lotynų kalba yra toks pat žaidimas, kaip ir esperanto... Linksniuotės mokykloje turi naudą apskritai kaip smegenų treniruotė, kaip matematikos uždavinukai ir indoeuropiečių kalbų pagrindo pažinimas, kuris vėliau palengvina kitų užsienio kalbų mokymąsi, bet ne kaip Antikos pasaulio pažinimo laidas. juk mokykloje tikrai neišmoks skaityti tekstų originalo kalba.. Nesakau, kad nereikia, bet klasikinių kalbų mokymas šiuolaikinėje mokykloje turi būti kitoks, nei tas, turintis šimtametes tradicijas. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=17582