rykščių nereik. autorė juk tik mūsų švietimo auka. merginos nori būt modernios. o universitetai joms į galvas kemša, kad modernizmas-postmodernizmas tai progresas, o visa kita tamsybė. modernizmas, prasidėjęs sulig švietimo (iliuminati) amžiumi, kulminavęsis re-evoliucijomis, prisisodrinęs marksizmo, užsibaigė holokaustu. o tada, pakeitus kailį, marksistams įkūrus sociologijos mokslą ir persivadinus postmodernizmu ėmėsi misijos "destruktūralizuot visuomenes", Darida metodu, kad neva nepasikartotų holokaiustas, trupinant visuomenes į "mažumas", skatinant feminisčių, gėjų, anarchistų judėjimus, kuriuos apibendrinant galima būtų pavadinti TĖVO, KAIP AUTORITETO, PAŠALINIMU. tačiau pašalinus Tėvo, patriarcho, Dievo autoritetą, motinos autoritetas griūna savaime. tą ir matome iš šio kūrinio. kurinys būtų stiprus, jei būtų išryškinta ši drama: praradus tėvo autoritetą, išlieka tėvo troškulys. berniukai lengvai sugundomi dėmesingų dėdžių (homoseksualų) arba panūsta užimti tėvo vietą santykyje su motina. tačiau autorė nuėjo kitu keliu. ji mums pristato "sužydėjusią nuo laimės motiną", o po to jos suicidines mintis, kylančias iš kaltės jausmo. ir, žinoma, tą kaltės jausmą jos sąžinėje, sukelia priekaištingai žvelgianti jos motina iš nuotraukos, kitaip tariant, iš tamsybių:). o toks sprendimas ir įrodo, kad ambicingosios rašytojos protas nėra laisvas ir kad ji tėra postmodernizmo idėjų auka. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=18201