Tema: Šatėnų prieglobstis. Septyniasdešimt septintoji savaitė
Autorius: AišV opinijai dar
Data: 2011-10-10 00:09:52

na o dėl tautosakos tai čia man taikliai liuobei. Ištiesų, tokio
žvėries nebuvau daug užtikęs pas kinus, nebent per CCTV programas
serialus apie tris vienuolius: Beždžionę, Kiaulę ir Žuvininką
(Smėlio vienuolį). Ir dar Taiwano pagaminti. Fainai jie ten adaptuojami,
pagal mainstreamą. Dabar ir su kompiuteriais jų interpretacijos
atsiranda. Nors šiaip tai berods ansktyvojo budizmo pasakėčios. Neturi
jie tokio daikto šiaip. O mandarinai yra vertalas. Nėr kaip išverst
matyt tuos strong house atstovus (buožės gal pagal LT būtų). Ir dar.
MaoCzeDungas buvo, kaip tik iš buožių kilęs. Pasiturinčio valstiečio
sūnelis. Gavo mokslus pas jėzuitus, spjovė į tėvelio palikimą,
įstojo į ČanKaiši armiją, prasimušo iki štabo ir nuvedė 4 armiją
į Kinijos cvilizacijos lopšį - Šansi (Š.Kinija), tada pervadino 4
armiją į Liaudies Išsivadavimo Armija ir išstumė gomindaną į salą.
Vienžo Maoczedungas pertempė Kinijos mentalitetą į Vakarų pusę. Na,
kad pasipainiojo stalino vizija, tai kitas (atsitiktinumo) klausimas.
Stalinas irgi išfeodalino gana greit ruselius, šiaip. Tikslas pateisina
priemones. Makiavelis. Jėzuitų (Vatikano-Italijos) gimtinė ir ši
idėja. Nieko naujo. Dėl kultūrinės revoliucijos tamsta veltui. Japonija
su savo "istoriniu palikimu" padirbėjo šimtą kartą žiauriau prieš ~50
metų. Ten per savaitę buvo išnaikintas visas bajorų sluoksnis su visais
samurajais. Na, bet kas leidžiama Japonijos imperatoriui tas neleidžiama
jėzuitų mokyklas baigusiam MaoCzeDungui. Irgi nieko naujo. Na o
Kisindžerio vaidmuo būtų toks pats kaip ir mano ar tavo. Mes pritariam
ar nepritariam. Nusišvilpt tiems kinams. Jie daro ir darys tik taip kaip
jiems atrodo. Taškas. Jokių diskusijų

-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=18697