na ir pakoketavai, brangusis. Kaip 12 metė megaitė. Dėl istorijos. Galėčiau primint O.Benderio šūkį - "automobilis ne prabanga, o susisiekimo priemonė". Istorija ne prabanga, o ...Tiesą pasakius, man visada malonu pasišnekėt su tikru ir profesionaliu virėju apie vieno ar kito produkto ištakas, istoriją. O jei man reiktų objketyvios ir subtilios informacijos apie automobilius istoriją, pirmu taikymų varyčiau į aukštos prabos ir profesionalų garažą. Tiek automechanikui, tiek virėjui istorinės jo profesijos žinios nėra hobis, o yra būtinybė išlikti konkurencinėje kovoje. Jei tamstos dukra nori tapti pilnavertė visuomenės narė, ji privalo gauti universitetinį, kuo universalesnį išsilavinimą. Šiuo atveju, žmonijos/civilizacijos istorija yra būtinybė. Be istorijos, tiek virėjas, tiek automechanikas tiek tavo dukra bus tik scarbonkės. Daug barškės. O intreptacijų ir variacijų įvairovė yra puikus ir nuostabus lobis. Žinant, kad absoliučios tiesos nesamaNa, jei norima tikrai suprast istoriją, siūlyčiau Tavo dukrai imti kuo labiau angažuotos (ideologizuotos) medžiagos. Čia ne paradoxas. Ten kur yra daug melo, suprast tiesą yra paprasta. Teisiog vienu metu sukabint melo į grandinę logiškai gana sunku. Melas yra alogiškas. Štai Lietuvos istorija. Jei paimtum LTSR istoriją iškart suprastum, kad tada buvo rimta okupacija/aneksija. Ta prasme, mokant perskaičius analitikui dvi "message" - "laisvanoriški rinkimai" ir "pokarios banditų" siautėjimai, nekiltų jokių problemų apie tuos laikus. O štai skaitant Oxfordo Lietuvos istoriją, gana sunku susirankiot nežinant, pasimetė, prioritetuose. Aš tai pastebėjau ant kiniečių istorikų. Mums Pateickas taip dėstė Irano istoriją. Teikdamas, būtent, dar šacho laikų tendencingą Persų istorijos medžiagą. Tame melo sraute, greit susigaudai, o mums kaip tik to ir reikėjo. Na, o papildumui tada imi aglosaxišką variantą. Bet čia jau profams. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=18697