Pries pora menesiu pagaliau atsiunte knyga "Slavu-Airiu vedos". Zinoma, autentiskumu galima suabejoti , bet tekastas - idomus. Labai skiriasi nuo religiniu sventrasciu. Daug ten visko prirasyta. Man tekste uzkliuvo Perkuno (rus. - [perun]) vienas is palinkejimu , kuris turi negatyviu pasekmiu , tai : "... , прославление своих ощущений , ...". Karts nuo karto vis pasukinedavau smegenis , kas cia jau tokio negatyvaus , jei pasidalinsiu savo individualiais isgyvenimais , pojuciais ir pan. . Po kiek laiko dasuto , kad tikrai nedekingas uzsiemimas - kaisioti savo isgyvenimus , superindividualumus visur kur papuole , iskaitant siuolaikines informatines-elektronines priemones ir paprastesnes-senesnes. Suprantama, artimasis ratas - labai artimi zmones. Nuo ju ir nenuslepsi. Bet ko gero bankrotuotu mano imones arba jas prarasciau , jei pradeciau pudrint darbuotojams segenis savo individualumais. Elementariai neliktu laiko veiksmams , mintims apie procesus darbe. Beje, ribociau ir darbuotoju individualuma ir pan.. Manau, Perkunas ,turbut, turejo omeny , kad beatodairiska pojuciu tirazavima ir ju itakos pasekmes. Dar manau, kad nemaza dalis menininku , iskaitant rasytojus (dabar raso visi kas netingi) - beatodairiski pasiputeliai. Beje, siose slavu-airiu vedose idomus personazai : [perun] - liet. analogas Perkunas, [lada] - Lada , [ tarch] - toras , [rita] - Rita , ... Dar beje, anot vedu leideju Perkunas pries 40 tukst. paliko siuos ir kitus zodzius. Toks ispudis susidaro , kad religiniai ir kai kurie politiniai veikejai labai bijo praeities , tusuoja visokiom fantasmagorijom kaip sugeba. Suskiai -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19274