Tema: Skaitytojų gusi musi. Šimtas vienuoliktoji savaitė
Autorius: krankt
Data: 2012-06-07 17:46:39

laisve visam, kas gyva, suteike gamta. butent socialiniai santykiai
supancioja ir prievartauja. suo negimsta tam, kad visa gyvenima butu
priristas prie budos, karvute, kad - kol gyva, neiseitu is dvokiancio
gardo, zirgas – kad temptu sunkumus ar lektu iki sirdis plys, idant
nuobodziaujantys zmones pasismagintu. tas pat ir su zmonemis. uztat ir
vadinu deguti “muzhikiskos sielos pilosopu”, nes jis neatskiria
biologijos nuo socialiniu panciu ir lygias galimybes visiems painioja su
lyciu ar ko ten dar niveliavimu. zinoma, yra siek tiek semantines
painiavos, man paciai nepatinka, kai moterys, kurios sudaro daugiau nei
puse pasaulio gyventoju, priskiriamos “mazumoms”, rasiniu aspektu
juodieji nera mazuma pasaulyje. Visi kencia del ekonomines tironijos,
nesvarbu, kokiu pagrindu – lyties, rases ir t.t. pats degutis peikia
dichotomija, bet tuoj pat postringauja apie seimos “vada”, tarsi nebutu
tokiu kategoriju, kaip partneryste, bendradarbiavimas, bendrakeleiviai. jam
dingojasi, kad jei jau karts nuo karto pakelia savo linksmakoti i virsu –
tai jau jis ir vadas. kad daugumos moteru darbas namie ( ruosa, vaiku
auginimas, darbas bendruomenes labui) yra ekonomine ekspluatacija, kad jos
negauna uz tai jokio atlygio, girdi, cia gamtos “priederme”, taigi –
jokios pinigines vertes cia ne buti negali, tuomet ir vyro gamtos
“priederme” dirbti be atlygio. bet ne – jam reikia ekonomines galios
pazaboti kitus. daznai baltiems dejuojantiems vyrukams pasakau: aha, tai
reikia kiek i sona pasitraukti ir duoti kelia spalvotiems? o kas gi cia tu
spalvotuju su grandinemis ant koju prisiveze? ar ne baltieji vyrai?

-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19834