Tema: Re: Kaip veikia fractional reserve
Autorius: Doc
Data: 2010-06-16 21:29:53
Kaip tai negali? Gali paskolinti visus 100lt. Tik 100% rezervų atveju indėlininkas negalės už tuos pinigus nieko pirkti tol, kol paskola nebus grąžinta, kai tuo tarpu fractional reserve atveju už tuos pačius pinigus pirkti daiktus gali tiek indėlininkas, tiek skolininkas.

P.S. Susirašinėjimas toks biškį beprasmis gaunasi kai net nepasistengdamas suprasti elementarių dalykų rašai paklodžių ilgumo įrodinėjimus, kad Mises instituto kiečiausi profesoriai neva nesupranta kaip veikia toks paprastas dalykas kaip fractional reserve ir viešai publikuoja nesąmones.

--
Doc