Visi akumuliatoriai nusidevi. Taip jau yra. Mazeja ju talpa nors tu ka. Masina keliems metams projektuojama? Tiksliai zinoma nieks nezino, bet kazkur 7 metams, vargiai daugiau. O mes perkam senesnes. Na turiu galimybe pirkt nauja masina, bet neperku. Sena galiu malkas veziot ir nerakinta palikt, o ir ekslpoatacija pigiai kainuoja. Ir kasko draust nereikia, nes neverta jinai nieko. Ir lentas 6 metru ilgio atsivezu, kai reikia. Naujos tokiam rezime eksploatuot tiesiog bus ekonomiskai nenaudinga. Masinos nusidevejimas brangiau kainuos, nei mano sukurtas produktas. "Vasaris" <none@none.none> wrote in message news:idr52a$6jt$1@trimpas.omnitel.net... > "Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message > news:idqfb4$44h$1@trimpas.omnitel.net... >> Suprantu kad cia bajeris is tamstos puses. >> >> Bet logiskai mastant, naujo elektromobilio niekas neipirks, o seno pirkt >> neapsimoka, nes akumuliatorius bus nusibaiges, o naujas kainuos kaip puse >> masinos. > > Pasiskaityt apie tų pačių Prius'ų NiMh akumus eksploatacijoje. Maloniai > nustebsi ir neskelbsi niekų. > Jei koks beprotis paprastai Lion'ais pakeitė celes ir ano akumas per 3-5 > metus supuvo iki kokio trečdalio talpos - nesiskaito, kaip kaip ir kirvio > galandymas nagų dilduke. > >> Taip kad zulinsim mes senus kibirus dar ilgai-ilgai. Nes naujos masinos >> pirkt tiesiog ner prasmes. > > > Aš tai matau kaip tik prasmę pirkti tik naują mašiną, jei yra galimybės.