> kuris stovi nenaudojamas ir kai jo prireikia akumas buna nuduses:DDD Tada jau geriau laikyti rūsyje atsarginį akumą ir krauti porą kartų per metus -- pvz., lapkričio pradžioje ir kovo gale. Gerai, kada auto standartiškai stovi po langais: ano akumui netyčia nusibaigus, sukeiti vietomis (ir signa toliau atlieka savo funkciją), o parsineštą krauni patalpoje. Ko gero, toks scenarijus apskritai yra vienintelis, jei norima akumo priežiūrą daryti vien savo jėgomis. Turintys elektrifikuotą garažą gali krauti ir neišėmę iš po kapoto, vien atjungę laidus. Taigi jiems atsarginis akumas galėtų nebent kartą į kelis metus sutaupyti laiko -- susitvarkymas per kelioliką minučių vietoje keliolikos valandų. Bet lygiai sėkmingai galima pamiršti to atsarginio krovimą. Arba boosterio krovimą (to, kur su nuosavu akumu). Įtariu, kad daugumai pagrindinė problema yra būtent palikti auto parai su atjungtu akumu ir netoli rozetės. -- saimhe