viskas ok. bet pasakyk kaip tai padaryti gyvenant daugiabucio 8 aukste:))) kolkas neteko patirti neuzsivedancio auto laimes... ale, kaip atsargus zmogenas turiu cielus 3 akumus 1 masinai:) 74 AH imetu ziemai, 62 AH vasarai, na ir dar 55 yra, vietoj busterio:DDDD p.s. - stogas man nenuvaziavo - tiesiog taip gavosi su masinom kad atliko 2 lysni, akumai geri ir atiduoti juos uz centus gaila, uz litus niekas neperka:) "krx" <krx@d.lt> wrote in message news:gl1r1i$5id$1@trimpas.omnitel.net... > Šiaip netgi ir lauke, jei atstumas nuo xatos protu suvokiamas, nėra jokios > problemos atiduoti tiesiai 12V, tam yra netgi specialios hermetiškos > jungtys, kaip naudojamos šiaurėje jungti dėl variklio bloko pašildymo, > statosi kur nors priekyje prie radiatoriaus ar pan. > > Nuo atminties skylių saugo taimeris, arba/ir pakrovėjas su > logika/trikcle-charge. > > "saimhe" <dejau.skersa@gaideliams.giedant> wrote in message > news:gl1pnh$35m$1@trimpas.omnitel.net... > >> kuris stovi nenaudojamas ir kai jo prireikia akumas buna nuduses:DDD > > > > Tada jau geriau laikyti rūsyje atsarginį akumą ir krauti porą kartų > > per metus -- pvz., lapkričio pradžioje ir kovo gale. Gerai, kada auto > > standartiškai stovi po langais: ano akumui netyčia nusibaigus, sukeiti > > vietomis (ir signa toliau atlieka savo funkciją), o parsineštą krauni > > patalpoje. Ko gero, toks scenarijus apskritai yra vienintelis, jei > > norima akumo priežiūrą daryti vien savo jėgomis. > > Turintys elektrifikuotą garažą gali krauti ir neišėmę iš po kapoto, > > vien atjungę laidus. Taigi jiems atsarginis akumas galėtų nebent kartą > > į kelis metus sutaupyti laiko -- susitvarkymas per kelioliką minučių > > vietoje keliolikos valandų. Bet lygiai sėkmingai galima pamiršti to > > atsarginio krovimą. Arba boosterio krovimą (to, kur su nuosavu akumu). > > Įtariu, kad daugumai pagrindinė problema yra būtent palikti auto > > parai su atjungtu akumu ir netoli rozetės. > > > > -- > > saimhe >