> O tai variklio varza tikriausiai kinta Čia panašiai kaip transformatoriuje: jei kintama srovė, tai prie apvijos varžos prisideda induktyvumas ir darbo metu srovė silpnesnė, negu kad paskaičiuotum iš aktyvinės varžos. Bet blankiai atsimenu, kad procesai nuolatinės srovės variklyje aiškinami kitaip. Iš praktinės pusės dar yra toks dalykas: kuo greičiau varikliui leidžiama suktis (mažesnė apkrova), tuo ir srovė silpnesnė. Visiškai sustabdžius, ko gero, ji vėlgi priklausys tik nuo apvijų varžos. Vadinasi, minėti pusė ampero tikriausiai atitinka normaliai veikiantį pavaros mechanizmą (niekas nestringa, pakanka tepalo ir t. t.). Norint apsidrausti, reikės daugiau. Bet abejoju, ar pozicionierius sugeba atiduoti 36 V ir 10 A, srovė gali būti apribota. Geriausia būtų remtis jo dokumentacija ir imti laidą pagal tą srovę, kuri ten užrašyta. -- saimhe